//
کدخبر: ۱۱۱۵۶ //

غیرممکن است که کی روش پرسپولیسی ها رادعوت نکند

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: وزیر ورزش با تماس تلفنی خود مرا شرمنده کرد.

 غیرممکن است که کی روش پرسپولیسی ها رادعوت نکند

محمد مایلی کهن  درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اظهار داشت: خداراشکر تمرینات خودمان را پشت سر می گذاریم و مشکل خاصی وجود ندارد. بچه ها مصمم هستند که مسابقات را پرقدرت ادامه بدهند.

وی درباره حواشی روزهای گذشته ملوان خاطرنشان کرد: ما حاشیه ای نداشتیم و اگر هم چیزی بوده داخل تیم نبوده است. دو نفر به محل تمرین آمده بودند و مشکلاتی را ایجاد کردند که آن مشکلات به پایان رسید حتی باشگاه قصد داشت از آنها به مراجع قانونی شکایت کند و دیروز نامه ای را آوردند که من امضا کنم که امضا نکردم و اتفاقا از باشگاه خواسته ام شکایتی صورت نگیرد. بحث من این است که اگر قرار است برخورد شود به این افراد بگویند در زمان های مسابقات ملوان در محل مسابقه حاضر نشوند و خود را به نزدیک ترین کلانتری معرفی کنند و تا پایان مسابقه در آنجا باشند.من با بحث زندانی کردن این افراد و شکایت به مراجع قانونی موافق نیستم.

سرمربی ملوان درباره شایعه کسر امتیاز از این تیم بیان داشت: من همین موضوعات را شنیده ام و تا جایی که می دانم شخص آقای دنیامالی با قدرت مسایل را دنبال می کند و وکلایی از طرف باشگاه به دنبال این قضیه هستند. ما به این مسایل کاری نداریم و دنبال بهانه نمی گردیم و کار فنی خودمان را انجام می دهیم.

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون شایعه دعوت نشدن ملی پوشان این تیم توسط کارلوس کی روش تصریح  کرد: چنین چیزی غیرممکن است. مگر تیم ملی به کی روش تعلق دارد؟ تیم ملی مال ملت ایران است. مگر مسوولان ما خواب باشند که چنین اتفاقی رخ بدهد.من حتی 5 درصد هم احتمال نمی دهم که این کار صورت بگیرد. فدراسیون فوتبال باید هرچه سریع تر این مشکل را حل کند. سرمربی مثل یک کارمند باید به شرح وظایف خود بپردازد و نمی تواند با مسایل شخصی برخورد کند.

وی درباره نتایج اخیر استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال تهران خوب بازی کرد اما باخت و پرسپولیس هم عملکرد بدی نداشت. در این بین نباید کار بزرگ استقلال خوزستان را که علی رغم همه مشکلاتش به پیروزی رسید نادیده بگیریم.

مایلی کهن در ادامه به سفر اخیر خود به  کرمان اشاره کرد و عنوان کرد: بنده در گذشته به کرمان سفر کرده بودم اما در این سفر اخیر فرصتی شد تا به سیرجان و رفسنجان بروم. همیشه گفته ام که همه جای ایران سرای من است. در سیرجان استادیومی فوق العاده شیک دیده ام که چمن مصنوعی داشت. در رفسنجان هم استادیومی وجود داشت که 60، 70 درصد آن کامل شده بود. آن استادیوم واقعا مدرن بود. آنجا سه زمین چمن طبیعی وجود داشت که من از آنها فیلم گرفتم. استادیوم مدرن کرمانی ها حدود 50هزار نفر گنجایش داشت. سکوهای آن سه طبقه و شکیل بود. چمن آن به اصطلاح مخمل بود . فقط به خاطر سرمای هوا کمی رنگش زرد شده بود. گفته می شد که در همان مجموعه سه زمین چمن طبیعی و دو زمین چمن مصنوعی عالی نیز وجود دارد. در کرمانی که آب ندارد و کویری است چنین زمین هایی را مشاهده کرده ام اما در گیلان که منطقه باران است می بینید زمین ورزشگاه عضدی چمن مصنوعی است آن هم نه چمن مصنوعی خوب بلکه موکت. ورزشگاه سردار جنگل هم که شرایط خودش را دارد و بی استفاده مانده است. در انزلی هم یک ورزشگاه به نام تختی داریم که سکوهایش دارد روی سر مردم خراب می شود.

وی اضافه کرد: تازه از نظر پایش ورزشی کرمان شهر دوچرخه سواری و هندبال است اما گیلان شهری فوتبالی. واقعا آدم می ماند که چه بگوید. بنده بعد از بازی اخیرمان برای گرفتن توپ به سازمان لیگ رفتم سپس به وزارت ورزش و جوانان رفتم تا با آقای وزیر دیداری داشته باشم. آقای سلطانی فر انسانی بزرگوار است و همواره به بنده لطف دارد. در زمانی که در تیم ملی مسوولیت داشتم یک سفر به همراه ایشان به کاندادا داشتیم. مثل دفعه قبل موفق به ملاقات با وزیر نشدم سپس با آقای نیک بین مدیرکل حوزه سرپرستی گفت وگو کردم که ایشان گفت کجا هستی و من هم گفتم وزارت را ترک کرده ام و به سمت مجلس ختمی می روم. ایشان از من خواست برگردم اما گفتم با توجه به ترافیک شدید تهران امکان این کار وجود ندارد. در همین حین از دفتر آقای وزیر با بنده تماس گرفتند و ارتباطی تلفنی برقرار شد. آقای سلطانی فر واقعا من را شرمنده خودش کرد. ایشان گله کرد که چرا از قبل خبر نمی دهید تا ملاقاتی داشته باشیم. من هم گفتم قصد مزاحمت نداشتم و فقط نیتم تبریک و خیرمقدم بود. در آن مکالمه فرصتی شد تا همه این مسایل مربوط به امکانات استان گیلان را با ایشان مطرح کنم. ما دائم می گوییم چرا ساختمان پلاسکو فرو ریخت. شما مطمئن باشید ساختمان پلاسکو می توانست تا 100 سال دیگر عمر کند.

مایلی کهن افزود:وقتی در یک ساختمان در هر واحد یک کپسول گاز باشد و یکی از آنها آتش بگیرد بقیه کپسول ها هم منفجر می شوند و آن اتفاق رخ می دهد. تازه شما تصور کنید استحکام ورزشگاه عضدی رشت و تختی انزلی با پلاسکو قابل قیاس نیست. این مسایل را با آقای وزیر مطرح کردم و از ایشان خواهش کردم اگر امکان دارد به گیلان تشریف بیاورند. ایشان هم بزرگواری کردند و گفتند کارگروه ویژه ای بررسی وضعیت این ورزشگاه ها را برعهده بگیرد و خودشان هم اگر به گیلان آمدند حتما سری به این امکان خواهند زد.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۱۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان