//
کدخبر: ۱۰۳۳۹ //

نظر جالب مایلی کهن در مورد اوضاع خوزستان و سیلاب‌ها

محمد مایلی کهن سرمربی تیم ملوان بندرانزلی در پایان دیدار برابر مس کرمان ضمن ابراز رضایت از نمایش دو تیم، گلایه هایی را نسبت به مسئولین کشور مطرح کرد.

نظر جالب مایلی کهن در مورد اوضاع خوزستان و سیلاب‌ها

محمد مایلی کهن سرمربی تیم ملوان بندرانزلی در مورد تساوی بدون گل مقابل تیم بالانشین مس کرمان گفت: بازی پایاپای و جوانمردانه ای را از هر دو تیم شاهد بودیم. ملوان و مس کرمان دو تیم پر سابقه و ریشه دار کشور هستند و هر دو تیم ثابت کردند که با شایستگی در رتبه های بالای جدول حضور دارند.

مایلی کهن در ادامه صحبت هایش به شرایط بحرانی در برخی از شهرها نظیر خوزستان اشاره داشت و ادامه داد: زمانی که داشتیم برای این بازی می آمدیم جاهایی را دیدیم که 2 متر برف باریده بود. کرمان سیل آمده، خوزستان را خاک گرفته و مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شده است. مردم به کمک مسئولین نیاز دارند و مسئولین باید بیشتر به مردم برسند و به آن ها توجه کنند.

مایلی کهن با نقل ضرب المثل "چراغی که به خانه روا است به مسجد حرام است"، عنوان کرد: توجه به مردم باید خیلی بیشتر شود. به عنوان یک ذره کوچک از ایران از مسئولین می خواهم که به مردم رسیدگی بیشتری کنند و واقعا هم لیاقت مردم ما بیشتر از این ها است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۳۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان