//
کدخبر: ۱۲۳۲۳۳ //

حمایت گیگز از مورینیو: مربی خوبی داریم

ستاره سابق شیاطین سرخ به حمایت از ژوزه مورینیو پرداخت.

حمایت گیگز از مورینیو: مربی خوبی داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از اسکای اسپورت، منچستریونایتد با هدایت ژوزه مورینیو روزهای سخت و کابوس واری را پشت سر می‌گذارد. شیاطین سرخ در دیدار برابر تاتنهام در هفته سوم با سه گل تن به شکست دادند و جالب این که این دومین شکست پیاپی آنها تنها بعد از  گذشت سه هفته است.

رایان گیگز، ستاره سابق شیاطین سرخ با وجود انتقادهای زیادی که از مورینیو می‌شود به حمایت از مربی پرتغالی پرداخت.

او گفت‌: منچستریونایتد مربی خوبی در اختیار دارد. ما روزهای سختی را تجربه می‌کنیم و باید همه کمک کنند تا این شرایط سخت را پشت سر گذاریم.

ستاره سابق شیاطین سرخ ‌اضافه کرد: من به عنوان یک هوادار در ورزشگاه حضور داشتم و دیدار برابر تاتنهام را از  نزدیک نگاه کردم. همه باید به حمایت از باشگاه و سرمربی تیم بپردازیم. پیش‌تر شرایط سخت‌تر از این را داشتیم اما توانستیم آن را پشت سر بگذاریم. هفته بعد دیدار سختی پیش رو داریم و باید بتوانیم با پیروزی زمین را ترک کنیم تا شرایط تیم بهتر شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، ژوزه مورینیو نتوانسته در سه فصل حضورش در شیاطین سرخ انتظارات را بر آورده کند و هواداران این تیم سرشناس انگلیسی خواستار اخراج آقای خاص و انتخاب زین الدین زیدان به عنوان سرمربی جدید هستند اما نباید فراموش کرد که ژوزه مورینیو قرارداد شش ساله با منچستریونایتد دارد و اخراج او هزینه سنگینی روی دست باشگاه می‌گذارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۳۲۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان