//
کدخبر: ۱۱۰۵۲۷ //

مورینیو: نمی‌دانم چرا پریشیچ به منچستریونایتد نمی‌آید

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ خاص از علاقه‌اش برای جذب بال کروات تیم فوتبال اینتر سخن گفت.

 مورینیو: نمی‌دانم چرا پریشیچ به منچستریونایتد نمی‌آید
به گزارش فرتاک نیوز،

ژوزه مورینیو که به عنوان کارشناس و مفسر با شبکه تلویزیونی «راشا تودی» روسیه همکاری می‌کند، در خصوص دیدار امشب (یکشنبه) فینال جام جهانی 2018 که بین دو تیم کرواسی و فرانسه برگزار می‌شود، گفت: به نظر من فرانسه با جزئیات، کمی شانس بیشتری برای پیروزی در این دیدار دارد، اما با این جمله هم که در فینال تیمی بخت اول پیروزی نیست، در مجموع موافق هستم.

وی افزود: من در چند فینال شکست خوردم، اما فکر می‌کنم تا آخر دوران مربیگری‌ام خواهم گفت که اگر در دیدار فینال بازی می‌کنید، تنها باید به فکر پیروزی باشید. روحیه شما به هنگام بازی در دیدار فینال باید طوری باشد که برای پیروزی پا به زمین می‌گذارید. به اعتقاد من کرواسی هم با همین روحیه و دیدگاه به مصاف فرانسه خواهد رفت.

آقای خاص با اشاره به رفتن هر سه بازی کرواسی به وقت‌های اضافه در مرحله حذفی جام جهانی 2018 و استراحت بیشتر فرانسه نسبت به شاگردان زلاتکو دالیچ یادآورد شد: این می‌تواند بر بازی کرواسی تأثیر بگذارد. به نظرم این عادلانه نیست که یک تیم 24 ساعت فرصت استراحت بیشتری داشته باشد، اما این به هر حال قدرت پول و قدرت پخش‌کننده‌های تلویزیونی را نشان می دهد.

سرمربی منچستریونایتد در بخش دیگری از صحبت‌هایش در تمجید از تیم‌ تحت‌هدایت دالیچ هم گفت: حضور بازیکنانی همچون مودریچ و راکیتیچ می‌تواند در بازی فینال تأثیرگذار باشد، اما کرواسی به مانند تیم جام جهانی 1998، نسل شگفت‌انگیزی دارد. لوکا پدیده است و ایوان هم از نسل شگفت‌انگیز کرواسی است. حتی با وجود اینکه من شانس فرانسه را کمی بیشتر می‌بینم، بر این باورم که آنها می‌توانند در این دیدار به پیروزی برسند. کرواسی کار را برای فرانسه سخت خواهد کرد، به خصوص زمانی که نتیجه برابر باشد.

مورینیو همچنین در مورد علاقه‌اش به بال اینتری تیم ملی کرواسی که در جام جهانی 2018 درخشان ظاهر شده، خاطرنشان کرد: پریشیچ به دورتموند، ولفسبورگ و در نهایت اینتر رفت، اما نمی‌دانم چرا به منچستریونایتد نمی‌آید وقتی من او را برای تیمم می‌خواهم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۰۵۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان