//
کدخبر: ۱۰۴۷۵۳ //

پوگبا به اختلافاتش با مورینیو اعتراف کرد

هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد اعتراف کرد که با سرمربی پرتغالی خود اختلافاتی دارد.

پوگبا به اختلافاتش با مورینیو اعتراف کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

پل پوگبا اعتراف کرد که با ژوزه مورینیو مشکلاتی دارد اما با این وجود انتظار دارد که به دوران بازیگری‌اش در منچستریونایتد ادامه دهد.

پوگبا که از اواسط فصل گذشته از ترکیب اصلی یونایتد کنار گذاشته شد و به دنبال آن شایعاتی مبنی بر احتمال خروج او از اولدترافورد شنیده می‌شد، در آستانه مصاف فردا (سه‌شنبه) تیم ملی فرانسه مقابل دانمارک در جام جهانی 2018 اظهار داشت: یک مربی و یک بازیکن الزاماً نباید بهترین دوستان یکدیگر باشند. ما مجبور نیستیم که برای صرف شام با هم بیرون برویم. ما مشکلاتی داشتیم اما این یک مسئله روانی بود. او مرا روی نیمکت نشاند اما من در زمین بازی پاسخش را دادم و همیشه بهترین بازی‌ام را ارائه کردم. برخی مسائل وجود داشت که بین من و مورینیو خواهد ماند.

پوگبا افزود: من هرگز پیش از این تجربه نکرده بودم که در طوا فصل در یک طرف قرار داده یا نیمکت نشین شده باشم اما این تصمیم سرمربی است. این وظیفه اوست که تصمیم‌گیری کند و ما هم باید تصمیم او را بپذیریم. همانطور که همیشه گفته ام، من می‌تواند در زمین بازی جوابم را بدهم. آیا در منچستریونایتد خواهم ماند؟ با توجه به قراردادم بله اما شما هرگز نمی‌تواند از آینده مطمئن باشید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۴۷۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان