//
کدخبر: ۹۴۹۹۹ //

تیکه سنگین مورینیو به شاگردان کونته/ دخه‌آ توپ را لمس نکرد و گل خورد!

سرمربی شیاطین سرخ رقیب تیمش را لایق پیروزی در بازی نهایی جام حذفی انگلیس ندانست.

 تیکه سنگین مورینیو به شاگردان کونته/ دخه‌آ توپ را لمس نکرد و گل خورد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد پس از شکست یک بر صفر تیمش در بازی نهایی جام حذفی انگلیس و دست خالی ماندن در فصل جاری، چلسی را لایق پیروزی ندانست.

 او اظهار داشت: به آن‌ها تبریک می‌گویم اما شایستگی این پیروزی را نداشتند.سرمربی منچستریونایتد هستم و باید محترمانه برخورد کنم، نه فقط به خاطر اینکه  چلسی باشگاه سابق من است، بلکه به این دلیل که حریف امروز ما بود.خیلی کنجکاوم بدانم  شما خبرنگاران چه می‌نویسید  زیرا اگر تیم من مانند نمایش امروز چلسی بازی می‌کرد، انتقادها شدت می‌یافت. بازی کردن بدون لوکاکو، مقابل تیمی که با 9 بازیکن دفاع می‌کرد، کمی دشوار بود. به حضور او نیاز داشتیم.

او در ادامه افزود: هر شکستی دردناک است اما ما  هر کاری می‌توانستیم، انجام دادیم.چلسی تیم احمقی نیست.آن‌ها  می‌دانستند تیم ما بدون لوکاکو یا مروان فلینی، در خط حمله مشکل دارد بنابراین 8 یا 9 بازیکن را جلوی محوطه جریمه قرار دادند. رقیب درک کرد می‌تواند در بازی مستقیم برتری را به دست بیاورد.با نهایت توان تلاش کردیم. چلسی یک دیوار منسجم از بازیکنان ساخت در این دیدار داوید دخیا توپ را لمس نکرد و  فقط یک بار توپ را از دروازه خارج کرد!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۴۹۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان