//
کدخبر: ۱۲۳۱۴۴ //

تارتار: برابر سپاهان اصفهان محکوم به برد هستیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت:باتوجه به شکست هفته گذشته در دیدار با سایپا ،برابر سپاهان اصفهان محکوم به برد هستیم.

تارتار: برابر سپاهان اصفهان محکوم به برد هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تارتار چهارشنبه شب درنشست خبری پیش از بازی تیم های پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان درجمع خبرنگاران افزود: بازی با پرافتخارترین تیم و مربی لیگ برتر کاری دشوار است ولی بدون شک آنهانیز در برابر پارس جنوبی کار آسانی در پیش ندارند.

وی اظهارداشت: بازیکنان پارس جنوبی در بازی های خانگی با بازی بسیار خوب از دادن فضا به حریفان جلوگیری می کنند که با این شرایط کار سپاهان در جم دشوار خواهد بود.

تارتا ادامه داد: امیدوارم تمام نکات گوشزد شده بازیکنان در جریان تمرینات در زمین پیاده و برابر مدعی قهرمانی در لیگ برتر با دست پر از زمین خارج شویم.

وی گفت: سپاهان اصفهان نیز تیمی است که در بعضی از تاکتیک‌ها از جمله ضربه های ایستگاهی در پنج بازی گذشته بسیار خوب کار کرده است.

تارتار افزود: با این وجود در طول هفته با بازیکنان ‌ کار کردیم که ضربه ایستگاهی به سپاهان ندهیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: داور انتخاب شده برای بازی فردا داوری با تجربه‌ است که به صحت عملکرد وی دربازی فردا اطمینان داریم.

تارتار ادامه داد: در بازی فردا به حضور هواداران در ورزشگاه نیاز مبرم داریم که انتظار است همانند بازی با استقلال ورزشگاه را پر کنند.

وی در ارتباط با مصدومان و محرومان تیمش نیز گفت: بازیکن محروم نداریم ولی محمد نوری با کمی کسالت مواجه است.

تارتار درباره تعطیلات فراروی لیگ نیز اظهارداشت: این تعطیلی به همه تیم‌ها لطمه وارد و به نوعی این ظلم برای همه تیم‌هاست.

وی افزود: این روزها همه تیم‌ها در شرایط مسابقه هستند و شاید تعطیلات فراروی لیگ برای تیم‌هایی که تغییراتی در کادرفنی داشتند بهتر باشد تا برای ما که از ابتدا در کنار تیم حضور داریم.

پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان از هفته ششم مسابقات لیگ برتر پنجشنبه شب در جم به مصاف یکدیگر می روند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۳۱۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان