//
کدخبر: ۹۵۰۳۶ //

اگر تارتار تمدید کند، ما هم تمدید می‌کنیم!

بازیکن پارس جنوبی گفت: منتظر تصمیم مهدی تارتار هستم و اگر او در پارس جنوبی بماند، قراردادم را تمدید می‌کنم.

 اگر تارتار تمدید کند، ما هم تمدید می‌کنیم!
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی زبیدی در گفت‌وگو با خبرنگار، در مورد شرایط خودش در تیم فوتبال پارس جنوبی‌جم، اظهار داشت: هر روز با باشگاه تماس می‌گیرم، ولی هیچ خبری نیست. هر روز وعده فردا را می‌دهند و مدام این هفته آن هفته می‌کنند. حتی حرفی از تمدید هم نمی‌زنند. البته این شرایط فقط مخصوص من نیست و با هیچ بازیکنی تسویه نکردند و در خواست تمدید نداشتند. چون پولی ندارند که بخواهند درخواست تمدید کنند.

وی افزود: وضعیت تیم اصلا خوب نیست. نزدیک ۲۰ بازیکن قراردادشان تمام شده و چون پول نگرفتند، راضی به تمدید نیستند. از طرفی این تیم بیشتر از شش بازیکن نمی‌تواند بگیرد و با ۱۰ نفر هم که نمی‌توانند لیگ را شروع کنند. معلوم نیست می‌خواهند چه کار کنند.

زبیدی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان ما پیشنهاد دارند، اغراق نیست اگر بگویم خیلی از تیم‌ها بازیکنان ما را می‌خواهند. من منتظر تصمیم مهدی تارتار سرمربی تیم هستم. باید ببینم او چه تصمیمی می‌گیرد. اگر تمدید کند که ما هم تمدید می‌کنیم، اگر تمدید نکند که ما هم تمدید نمی‌کنیم. اما همه اینها در صورتی است که پول‌مان را پرداخت کنند. اگر پول ندهند که اصلا نمی‌شود تمدید کرد. بدون پول تارتار هم قبول نمی‌کند که بماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۵۰۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان