//
کدخبر: ۱۲۰۴۱۵ //

اقدام ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا و الدحیل برای پرسپولیس تهران!

پس از درخواست باشگاه پرسپولیس در خصوص تغییر یافتن زمان دیدار پرسپولیس و الدحیل، کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به اعلام موافقت باشگاه الدحیل با درخواست باشگاه پرسپولیس برای برگزاری بازی برگشت دو تیم ، یک روز زودتر از زمان اعلام شده موافقت کرد.

اقدام ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا و الدحیل برای پرسپولیس تهران!
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس یک روز زودتر به مصاف الدحیل خواهد رفت.

باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه دیدار برگشت پرسپولیس و الدحیل در شب تاسوعا برگزار می شد از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد که دیدار برگشت این دو تیم یک روز زودتر برگزار شود که این درخواست با موافقت الدحیل و کنفدراسیون فوتبال آسیا روبرو شد.

پندار خمارلو اظهار داشت:

    کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به اعلام موافقت باشگاه الدحیل با درخواست باشگاه پرسپولیــس برای برگزاری بازی برگشت دو تیم ، یک روز زودتر از زمان اعلام شده موافقت کرد و به این ترتیب، این بازی به جای سه شنبه ۲۷ شهریور که شب تاسوعای حسینی بود در تاریخ ۲۶ شهریور برگزار می شود.

مدیر رسانه ای پرسپولیس اضافه کرد:

    ما از همان زمان قرعه کشی مسابقات که با این مساله روبرو شدیم، موضوع را مطرح کردیم که در این مسیر روابط بین الملل فدراسیون و آقای تاج هم به کمک آمدند.

    در ابتدا طرح جابجا شدن بازی رفت و برگشت مطرح بود که مورد موافقت باشگاه و فدراسیون نبود ودر ادامه با توجه به اعلام موافقت باشگاه الدحیل، کنفدراسیون با جلو افتادن بازی موافقت کرد تا بازی روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

مدیر روابط عمومی پرسپولیـس افزود :

    به این ترتیب با توجه به کم شدن فاصله دو بازی، برای جابجایی بازی با نساجی مازندران نیز درخواست ارایه شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۰۴۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان