//
کدخبر: ۱۱۹۵۰۰ //

نگاهی به ترکیب احتمالی تیم امید ایران مقابل کره جنوبی

ترکیب ایران برابر کره شمالی احتمالا قطعا با تغییر نسبت به بازی با عربستان مواجه خواهد شد.

نگاهی به ترکیب احتمالی تیم امید ایران مقابل کره جنوبی
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال امید ایران که در روزهای اخیر با مشکلات زیادی از جمله نداشتن محل تمرین مناسب در حومه جاکارتا مواجه بود، امروز باید در دومین بازی خود به مصاف کره شمالی برود.

 

شاگردان کرانچار که در بازی نخست خود برابر عربستان به تساوی بدون گل رسیدند، امروز نیاز به پیروزی دارند. البته در نیمه اول بازی با سعودی ها دفاع ایران با مشکلاتی مواجه بود و یکی، 2 بار هم از روی خط دروازه توپ ها بیرون کشیده شد.

 

نکته مهم درباره ترکیب امیدهای ایرانی غیبت قطعی یونس دلفی است که به دلیل داشتن پیشنهاد از باشگاه آیندهوون با اجازه مسئولان تیم امید از اردوی تیم جدا شد و به هلند رفت تا یک انتقال بزرگ برای فوتبال ایران صورت بگیرد.

 

مسابقه امروز از ساعت 13:30 به وقت تهران در استادیوم «وابیوا موکتی» در حومه جاکارتا برگزار می شود که بیش از 2 ساعت تا مرکز شهر و دهکده بازی های آسیایی فاصله دارد.

مهدی امینی به عنوان کاپیتان تیم امید قطعا بازهم انتخاب اول کرانچار برای مسابقه امروز درون دروازه خواهد بود.

 

در خط دفاعی ممکن است به خاطر ضعف هایی که در بازی نخست دیده شد، تغییراتی به وجود بیاید. در بازی برابر عربستان کرانچار در قلب خط دفاعی از علیرضا آرتا و عارف آغاسی استفاده کرده بود. اگر سرمربی کروات قصد تغییر در قلب خط دفاعی را داشته باشد، ممکن است آرتا جای خود را به مهدی رحیمی بدهد.

 

در سمت راست خط دفاعی نیز شاهین عباسیان از پرسپولیس در بازی قبلی نیمکت نشین بود و بعید است در بازی امروز هم کسی به جز محمد آقاجان پور به میدان برود.

 

در سمت چپ خط دفاعی محمد مسلمی پور بازی کرد که عملکرد خوبی هم داشت. تنها در صورتی که کرانچار قصد تغییر تاکتیک داشته باشد، ممکن است رزاق پور به دفاع چپ بیاید و مسلمی پور نیمکت نشین شود.

 

در پست هافبک دفاعی در بازی نخست برخلاف پیش بینی ها مهدی خانی بازی کرد؛ در شرایطی که خیلی ها منتظر به میدان رفتن سلطانی مهر بودند. باید دید امروز تصمیم سرمربی کروات دراین خصوص چیست. دیگر بازیکنی که در خط هافبک بازی می کند، ابوالفصل رزاق پور است که کرانچار به او اعتقاد ویژه ای دارد.

 

وینگر چپ بازهم مهدی قائدی که در روزهای اخیر حسابی خبرساز شده، خواهد بود. ابهام بزرگ در سمت راست خط میانی میانی و بازیکنی است که به عنوان جانشین دلفی به میدان می رود. احتمال می رود امیر روستایی بازیکن تکنیکی پیکان جای او را در این پست بگیرد.

 

اگر کرانچار بخواهد بازهم تیمش را با 2 مهاجم راهی میدان کند، احتمالا امین اسدی و محمدرضا آزادی بار دیگر انتخاب های اول او خواهند بود.

 

ترکیب احتمالی تیم امید ایران برابر کره شمالی به شرح زیر است:

 

مهدی امینی، محمد آقاجانپور، محمد مسلمی پور، علیرضا آرتا، امیر روستایی، محمد امین اسدی، محمد مهدی مهدیخانی، محمدرضا آزادی، مهدی قائدی، ابوالفضل رزاق پور و عارف آغاسی

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۹۵۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان