//
کدخبر: ۱۱۷۷۰۰ //

عملکرد فوق العاده پرسپولیس در دوران محرومیت

تساوی مقابل استقلال خوزستان در آن شرایط نباید آغازگر حواشی عجیب این چنینی باشد، آن هم حاشیه هایی که از داخل تیم آغاز می شوند.

عملکرد فوق العاده پرسپولیس در دوران محرومیت
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس با ۷ امتیاز در صدر قرار دارد و این یعنی چیزی برای نگرانی نیست. سرخ ها ۴ امتیاز را در خارج از خانه کسب کرده و ۳ امتیازی بعدی را هم با پیروزی پرگل مقابل تیم مدعی فولاد به دست آورده اند که باتوجه به محرومیت نقل و انتقالاتی، نتایج قابل قبولی به نظر می رسد.

اما پس از پایان بازی با استقلال خوزستان، حواشی عجیب و غریبی در اردوی تیم پرسپولیس به وجود آمده است. در ابتدا مصاحبه بازیکنان علیه کانون هواداران باشگاه و سپس اتفاقات در فضای مجازی سبب ایجاد حاشیه های زیادی شده که می تواند به مدافع عنوان قهرمانی لطمه بزند.

البته قرار گیری در مقطع حساس کنونی که همیشه در آن هستیم، نباید سبب سکوت راجع به مطالبات شود اما شاید خود پرسپولیسی ها هم اکنون به این نتیجه رسیده باشند که بهتر بود خواسته هایشان را رسانه ای نمی کردند و به گوشزد کردن به مدیران اکتفا می کردند.

به هر حال سرخ ها دو بازی حساس مقابل نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان در پیش دارند و پس از آن به قطر می روند تا با الدحیل دیدار کنند. این یعنی، جو فعلی به هیچ عنوان مناسب نماینده فوتبال ایران در آسیا نیست و سرخ ها هرچه زودتر باید به شرایط قبل بازگردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۷۷۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان