//
کدخبر: ۱۱۷۲۲۹ //
رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه:

کرمانشاه مهد تکواندو کشور است

کرمانشاه مهد تکواندو کشور است
به گزارش فرتاک نیوز،

 نشست دکتر مهدی همتی رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه با سید پوریا شاه‌ابراهیمی رئیس هیأت تکواندو شهرستان صحنه جهت بررسی مشکلات شهرستان صحنه در دفتر هیأت تکواندو کرمانشاه تشکیل شد.

photo_۲۰۱۸-۰۸-۰۸_۱۸-۴۸-۱۲
مهدی همتی رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه در این نشست گفت: اخلاق و تدین در تکواندو الزامی است و تکواندوکاران تکواندو استان کرمانشاه از لحاظ اخلاق و تدین یکی از هیأت‌های نمونه کرمانشاه و کشور است.

او افزود: تکواندو بانوان در شهرستان صحنه عالی است که نمونه بارز آن خواهران؛ مشعشعی‌ها، یگانه باشتین، شکوفه کریمی، زینب قیاسی و ... است.

رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه گفت: شهرستان صحنه یکی از شهرستان‌های مستعد تکواندو استان کرمانشاه است و با توجه به پتانسیل‌های آن می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد.

همتی ادامه داد: امروز با انتصاب آقای شاه‌ابراهیمی امید داریم باردیگر شهرستان صحنه به روزهای اوج آمادگی برسد.

او افزود: تکواندو در برخی شهرستان‌ها فعال نیستد باید هر چه سریع‌تر فعال شوند و هیچ کم‌کاری قابل قبول نیست چون بستر برای کار و فعالیت آنان فراهم کرده‌ایم.

رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه مهد تکواندو کشور است و شهرستان‌های این استان بایستی بیشتر  از گذشته تلاش کنند از این اعتبار هیأت تکواندو استان کرمانشاه دفاع کنند.

همتی ادامه داد: هر شهرستان که  عملکرد آنان خوب باشد و نمره قبولی بگیرد نیز  مورد تشویق قرار می‌گیرد.

او افزود: امروز هیأت تکواندو کرمانشاه جزو سه هیآت مدال آور استان شناخته شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۷۲۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان