//
کدخبر: ۱۱۷۲۱۶ //

ستاره پرسپولیس : می‌توانیم تاریخ‌ساز شویم و قهرمانی آسیا را به هواداران‌مان هدیه کنیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:هر موقعیت خوبی که نصیبم شود را سعی می‌کنم به گل تبدیل کنم اما مهم تر از هر چیزی موفقیت تیم است.

ستاره پرسپولیس : می‌توانیم تاریخ‌ساز شویم و قهرمانی آسیا را به هواداران‌مان هدیه کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

سیامک نعمتی درباره شرایط تیم پرسپولیس قبل از بازی با استقلال خوزستان صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

در بازی با فولاد خوزستان چهره اصلی زمین بودی. شرایط الان برایت چگونه است؟

    خدا را شکر که عملکرد خوبی در این بازی داشتم. بعد از برد اول مقابل پدیده نیاز داشتیم تا بازی با فولاد خوزستان که یک بازی ۶امتیازی بود را ببریم. با این برد به تنهایی در صدر جدول قرار گرفتیم. بازی مقابل فولاد را خوب شروع کردیم اما در همان ابتدای بازی کمال کامیابی‌نیا مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. با این همه با تغییر تاکتیک روبرو شدیم اما باز هم خوب و هجومی بازی کردیم و با گل‌های خوبی به برتری رسیدیم و به نظرم این برد خستگی را از تن هواداران بیرون کرد.

با وجود اینکه پنجره پرسپولیس بسته است اما عملکرد خیلی خوبی در این ۲ هفته داشتید.

    دقیقا همین طور است چرا که ما چند بازیکن از دست دادیم و از طرفی هم نتوانستیم بازیکنی به خدمت بگیریم. البته باید در نظر بگیریم که آقای برانکو نقش زیادی در شکل گیری این وضعیت پرسپولیس داشته است. ما از نظر یارگیری شرایط خوبی نداشتیم چون محروم هستیم اما امیدوارم همین بازیکنان جوان خودشان را نشان دهند و توانایی خود را نشان دهند تا نیازهای تیم برطرف شود. به هر حال باید امیدوار باشیم که مصدوم یا محروم نداشته باشیم و تا نیم فصل این شرایط را ادامه دهیم و نتایج خوبی هم بگیریم. در نیم فصل دوم اما چند بازیکن به ما اضافه خواهند شد و بی شک وضعیت بهتر از این هم می‌شود.

فردا بازی حساسی مقابل استقلال خوزستان در هوای گرم اهواز دارید. این بازی را چطور می‌بینی؟

    بازی با این تیم خیلی سخت است چون این تیم نتایج خوبی تا اینجا نگرفته و ما در هوای گرم خوزستان با آنها بازی داریم و آنها به دنبال برد از این بازی هستند اما ما هم برای ۳ امتیاز به زمین می‌رویم تا همین روند خوبی که داریم را ادامه دهیم.قطعا بازی سختی در انتظار ما خواهد بود.

شما بازی سختی هم با الدحیل دارید. از طرفی هم کم‌تجربگی نیمکت پرسپولیس و حضور بازیکنان جوان به هر حال نگران کننده است.

    ما چند هفته سخت را در پیش داریم. باید این هفته در اهواز بازی کنیم بعد به تهران بیاییم و بعد از بازی دوباره راهی آبادان شویم. در این ۲ هفته شرایط گرم خوزستان را در پیش داریم. البته این موضوع فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌کند اما یک مزیت هم دارد و آن این است که آماده بازی با الدحیل در هوای گرم قطر خواهیم بود. آب و هوای قطر مثل آب و هوای جنوب کشورمان است و به این شرایط باید عادت کنیم. ما با همه توان به مصاف این تیم می‌رویم. بازیکنان خوبی داریم که امیدوارم خودشان را اثبات کنند.ما در شرایطی هستیم که می‌توانیم به نیمه نهایی و حتی فینال آسیا برویم. می‌توانیم تاریخ‌ساز شویم و قهرمانی آسیا را به هواداران‌مان هدیه کنیم.

با ۲ گلی که در بازی با فولاد زدی چقدر امید داری که بتوانی در کورس آقای گلی قرار بگیری؟

    خوشحالم که اولین دبل را برای پرسپولیس انجام دهم. هر موقعیت خوبی که نصیبم شود را سعی می‌کنم به گل تبدیل کنم اما مهم تر از هر چیزی موفقیت تیم است. تلاش می کنیم تا پرسپولیس موفق شود و بعد اگر فرصتی بود به بقیه موارد فکر می‌کنم.

با مصدومیت کمال در بازی با فولاد یک خط به عقب‌تر آمدی. با تغییر پست دچار مشکل نشدی؟

    ببینید من در هر دو پست راحت بازی می‌کنم. وقتی مهاجم هستم به یک صورت و وقتی هافبک هستم هم به شکلی دیگر آزادی عمل خوبی دارم اما برای من پست بازی فرقی نمی‌کند و مهم موفقیت پرسپولیس است. هر جا که آقای برانکو صلاح بداند بازی می‌کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۷۲۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان