//
کدخبر: ۱۱۷۱۲۷ //
خطی یا لوزی؟

دو ستاره ای که سیستم پرسپولیس راتعیین می‌کنند

پرسپولیس مدت‌هاست که ۲-۴-۴ خطی بازی می‌کند اما هوادارانش همچنان مشتاق دیدن پرسپولیسی هستند که ۲-۴-۴ را لوزی بازی می‌کرد. مثل همان تیمی که در بازی هفته پیش برابر فولاد دیدیم.

دو ستاره ای که سیستم پرسپولیس راتعیین می‌کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

 در فصل گذشته شاهد زوج‌های مختلفی در میانه میدان به‌عنوان هافبک‌های دفاعی پرسپولیس بودیم؛ کامیابی‌نیا - ربیع‌خواه، کامیابی‌نیا - ماهینی و کامیابی‌نیا - نوراللهی. با شروع فصل جدید اما مصدومیت ربیع‌خواه و جدایی محرمی، احمدزاده، مسلمان و امیری دست برانکو را خیلی خالی کرد و سرخپوشان هم به دلیل محرومیت نمی‌توانستند بازیکن جدیدی در اختیار بگیرند. تمام این مسائل باعث شد تا شاهد شکل‌گیری دوباره زوج کامیابی‌نیا - نوراللهی در میانه میدان به‌عنوان هافبک‌های دفاعی باشیم تا پرسپولیس برانکو کماکان با آرایش ۲-۴-۴ خطی بازی کند. حال آنکه مصدومیت کمال و نیمکت خالی پرسپولیس که نتیجه‌اش حضور زودهنگام منشا در زمین بود، باعث شد شکل بازی پرسپولیس مقابل فولاد از خطی به لوزی تغییر کند و بعید نیست که آن پرسپولیس را در بازی پنج‌شنبه مقابل استقلال خوزستان هم ببینیم که البته در این تغییر، نقش کمال کامیابی‌نیا و گادوین منشا تعیین‌کننده است.

برانکو اگر بخواهد به کمال (که کتفش برای چندمین بار در رفت و احتمال تکرار مصدومیتش پیش از بازی با الدحیل همه را نگران کرده) استراحت بدهد، مجبور است از ۲-۴-۴ خطی دست بکشد و لوزی بازی کند. اتفاقا کامیابی‌نیا هم برای بازی کردن در اهواز اعلام آمادگی کرده و آقای سرمربی هم به بازی با دو هافبک دفاعی بی‌میل نیست اما آیا این علاقه‌اش را به بازی کردن کمال ترجیح می‌دهد؟ آیا حاضر است برای استراحت دادن به کمال و روی آوردن به ۲-۴-۴ لوزی، منشا را از ابتدای بازی به زمین بفرستد؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۷۱۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان