//
کدخبر: ۱۱۵۶۱۲ //

بندی در قرارداد سروش نیست که مقابل پرسپولیس بازی نکند

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: چند هفته نیاز است تا تیم‌ها آماده شوند و به نوعی بدن‌ها باز شود.

بندی در قرارداد سروش نیست که مقابل پرسپولیس بازی نکند
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید اخباری که در غیاب سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پس از دیدار فولاد خوزسان برابر پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال حضور یافته بود، گفت: هفته دوم مسابقات است و در ایران چند هفته می‌گذرد تا تیم‌ها آماده شوند و به نوعی بدن‌ها باز شود.  با تمام احترامی که برای پرسپولیس قائلیم فردا فقط برای برد به میدان خواهیم رفت و نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم تا با امتیاز زمین را ترک کنیم.

وی در ادامه افزود: همه بازیکنان فولاد هم‌قسم شده‌اند تا امسال برای قهرمان بجنگیم. از مدیریت کارخانه گرفت تا کل مجموعه فولاد یکپارچه دست به دست هم داده‌اند تا یک فصل بسیار خوب داشته باشیم. با توجه به همین مسئله فردا 11 گلادیاتور را در مصاف با پرسپولیس خواهید دید و آنها تلاش می‌کنند نمایشی در خور اسم فولاد ارائه دهند.

مربی فولاد درباره اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس عنوان کرد‌ه‌اند اخلاقی نیست که سروش رفیعی مقابل این تیم به میدان برود، عنوان کرد: این نوع تفکر هیچ الگویی در جهان ندارد. در هیچ جای دنیا این‌طور نیست که بازیکنی وقتی با یک باشگاه قرارداد می‌بندد مقابل تیم سابق خود بازی نکند. اصلاً دلیلی ندارد وقتی بازیکنی تحت قرارداد باشگاه دیگری است فرد دیگر در باشگاه دیگر درباره بازی او اظهارنظر کند. این به مانند آن است که باشگاه اتلتیکومادرید بگوید چون آرداتوران بازیکن ما بوده و حالا که به بارسا رفته، نباید مقابل ما بازی کند. سروش قبل از اینکه بازیکن پرسپولیس شود در همین آکادمی باشگاه فولاد رشد کرد. به نظر من حتی منطقی نیست که باشگاه پرسپولیس بگوید مهدی ترابی نباید مقابل ما بازی کند. بهتر است اظهارنظرها در مورد تیم خودمان باشد.

اخباری در این باره تصریح کرد: البته برانکو به عنوان یک مربی حرفه‌ای خیلی خوب در مورد این مسئله اظهارنظر کرد و موضع نگرفت. بندی هم در قرارداد سروش نیست که مقابل پرسپولیس بازی نکند. برانکو آنقدر مربی باهوشی است که بداند فقط سروش رفیعی بازیکن مهم ما نیست، بلکه ما در ترکیب‌مان بازیکنانی چون شیمبا و بیت سعید را هم داریم که بسیار خطرناک هستند. اگر پورموسوی صلاح بداند سروش رفیعی فردا مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۵۶۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان