//
کدخبر: ۱۱۴۲۹۸ //

باشگاه استقلال محکوم به پرداخت جریمه شد

رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ گفت: اگر استقلال بازنده دیدار سوپرجام اعلام شده، باید جریمه و خسارت عدم برگزاری این بازی را نیز پرداخت کند.

باشگاه استقلال محکوم به پرداخت جریمه شد
به گزارش فرتاک نیوز،

صادق درودگر درباره انتخاب شرکت جدید مجری تبلیغات محیطی مسابقات لیگ برتر, اظهار داشت:

بعد از مذاکراتی که با شرکت‌های مختلف داشتیم, در نهایت با یک شرکت که 25 برند طرف قراردادش هستند و توانایی بالا و عملکرد مطلوبی ‌داشته است به جمع‌بندی رسیدیم تا قرارداد را امضا کنیم. فعلاً پیش‌نویس این قرارداد تنظیم شده و قرار است در یکی دو روز آینده نهایی شود.

وی درباره تبلیغات محیطی هفته نخست لیگ برتر عنوان کرد: به دلیل اینکه قرارداد یادشده دیر امضا می‌شود, به جز بازی‌های استقلال و پرسولیس مقابل حریفان‌شان در هفته نخست, نتوانستیم در سایر بازی‌های‌ لیگ تبلیغات محیطی داشته باشیم. البته در ورزشگاه شهید دستگردی تبلیغاتی وجود داشت که بدون اطلاع سازمان لیگ بوده و غیرقانونی است.

رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ راجع به اینکه حق تبلیغات بر چه اساسی به باشگاه‌ها تعلق می‌گیرد, گفت: 80 درصد تبلیغات محیطی برای باشگاه‌ها و 20 درصد هم برای فدراسیون, سازمان لیگ و هیئت‌های استانی است. سعی می‌کنیم به امید خدا امسال پرداختی‌ها به باشگاه‌ها روند بهتری داشته باشد. قرار است به محض اینکه قرارداد امضا شود و پولی دریافت کردیم, پرداخت اول را به باشگاه‌ها از همین ابتدای کار داشته باشیم و در پرداخت‌های بعدی نیز سرعت عمل بیشتری داشته باشیم.

درودگر راجع به مطالبات 59 میلیاردی سازمان لیگ و باشگاه‌ها از مجری تبلیغات فصل گذشته مسابقات, تصریح کرد: از فصل گذشته هیچ اطلاعاتی ندارم، چون اصلاً نبودم و این موضوع را هم پیگیری نکردم. با توجه به اینکه آن زمان مسئولیت نداشتم, موضوع به من مربوط نمی‌شود. سازمان لیگ پیگیر این موضوع است. در این باره نه می‌توانم پیگیری کنم و نه اظهارنظر.

وی با اشاره به حق پخش تلویزیونی و اینکه فیفا روی این موضوع بسیار حساس است, یادآور شد: بحث تبلیغات محیطی سال گذشته روی همین موضوع تولید محتواست. قرار بود فصل گذشته هیچ دوربین و تشکیلاتی به ورزشگاه آزادی نیاید و شرکت مجری تبلیغات این کار را برعهده بگیرد، اما دستورات سازمان لیگ انجام نشد. ما زیر بار حرف زور نمی‌رویم مگر آنکه جاهای دیگر زورشان خیلی زیاد باشد که همین‌ طور هم بود و سازمان لیگ نتوانست برنامه‌هایش را عملی کند.

رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ راجع به لغو دیدار سوپرجام, نیز عنوان کرد: تبلیغات محیطی دیدار سوپرجام نیز طبق قرارداد برای شرکت فصل گذشته بود, اما متأسفانه استقلالی‌ها در زمان مدیریت افتخاری رفتاری مغایر را نشان دادند و در این بازی حضور پیدا نکردند.

وی راجع به اینکه طبق اعلام کمیته انضباطی استقلال بدون پرداخت جریمه بازنده سوپرجام شده است, اظهار داشت: اطلاعی از حکم کمیته انضباطی ندارم، اما اگر استقلال 3 بر صفر بازنده اعلام شده, یعنی که کار غیرقانونی انجام شده است و متخلف باید جریمه کارش را نیز پرداخت کند. چون دیدار سوپر جام ارزشیابی نشده بود باید کارشناس دادگستری این بازی را ارزشیابی کند و خسارت عدم برگزاری بازی توسط خاطی تأمین شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۴۲۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان