//
کدخبر: ۱۱۴۰۷۲ //

عراق نخستین حریف ایران در مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا

تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار در مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا به مصاف تیم عراق خواهد رفت.

 عراق نخستین حریف ایران در مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا
به گزارش فرتاک نیوز،

مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا از شنبه ششم مردادماه جاری در گرگان آغاز خواهد شد که در نخستین دیدار، تیم‌های اردن و لبنان از ساعت 16 به مصاف هم خواهند رفت و از ساعت 18 نیز تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان به مصاف عراق خواهد رفت.

در ادامه این دیدارها که با حضور تیم‌های ایران، عراق، اردن، لبنان و سوریه برگزار خواهد شد، در روز یکشنبه هفتم مردادماه جاری از ساعت 16 تیم‌های لبنان و عراق برابر هم به میدان می‌روند و ساعت 18 نیز تیم‌های اردن و سوریه با هم دیدار خواهند کرد.

روز دوشنبه هشتم مردادماه نیز از ساعت 16 تیم‌ ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان با اردن دیدار می‌کند و از ساعت 18 نیز سوریه با لبنان رقابت خواهد کرد.

روز سه‌شنبه از ساعت 16 تیم ملی بسکتبال نوجوانان عراق به مصاف سوریه می‌رود و از ساعت 18 لبنان برابر تیم ملی کشورمان خواهد ایستاد.

در روز چهارشنبه نیز از ساعت 11 صبح تیم ملی بسکتبال نوجوانان اردن برابر عراق به میدان می‌رود و از ساعت 13 تیم ملی کشورمان با سوریه دیدار خواهد کرد.

گفتنی است، مراسم اختتامیه و توزیع مدال‌های این دوره از رقابت‌ها ساعت 15 روز چهارشنبه در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان محل برگزاری مسابقات برگزار خواهد شد.

بر اساس مصوبه شورای تامین استان گلستان شرایط حضور خانواده‌ها در سالن برگزاری مسابقات فراهم است و حضور در سالن به صورت رایگان خواهد بود.

علی توفیق دبیرکل فدراسیون بسکتبال علت تغییر در برنامه مسابقات را لغو پرواز تیم ملی سوریه به ایران و تغییر در زمان پرواز این تیم عنوان کرد و گفت: با توافق تمامی تیم‌ها و موافقت کمیته فنی برگزاری مسابقات، این تغییر در برنامه مسابقات انجام شده است.

گفتنی است، 6 داور ایرانی و خارجی این مسابقات را سوت خواهند زد که نام محمد رجبی داور گرگانی در این لیست دیده می‌شود و 11 داور میز و 6 آمارگیر نیز از داوران هیات بسکتبال استان گلستان و شهرستان گرگان، تیم داری را در این مسابقات همراهی خواهند کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۴۰۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان