//
کدخبر: ۱۱۲۸۳۳ //

معرفی عجیب ترین خرید باشگاه ” استقلال “

باشگاه استقلال روزهای خوبی را در نقل و انتقالات پشت سر نگذاشت و انتقادات زیادی به عملکرد این تیم وارد شد.

معرفی عجیب ترین خرید باشگاه ” استقلال “
به گزارش فرتاک نیوز،

هواداران باشگاه استقلال و پیشکسوتان این تیم رضایت چندانی از عملکرد مجموعه باشگاه در فصل نقل و انتقالات ندارند و انتقادات زیادی به آن وارد دانسته‌اند. تاکنون توازن در بازیکنان جدا شده و بازیکنان جذب شده وجود نداشته و کفه ترازو به سمت بازیکنان جدا شده از این تیم سنگینی می‌کند.

مصدوم بودن چند خرید جدید استقلال هم مزیدی بر علت شد تا عملکرد مجموعه این باشگاه از افتخاری و توفیقی که مذاکرات و خرید بازیکنان را بر عهده داشتن تا شفر که انتخاب آنها را بر عهده داشت زیر سئوال برود. اما در بین همه خریدهای این تیم، یک خریدن عجیب نمود بیشتری نسبت به سایر خریدها دارد.

گرچه یکی از بازیکنان جدا شده استقلال امید نورافکن بود و این بازیکن فصل گذشته بازی های زیادی در پست دفاع چپ انجام داد، اما به جز نورافکن این تیم دو دفاع چپ جوان و قابل تکیه به اسم میلاد زکی پور و آرمین سهرابیان دارد که هر دو فصل گذشته بازی های خوبی برای این تیم داشتند و حتی آرمین سهرابیان یکی از پدیده های آنها بود.

شفر برای این پست یک بازیکن جوان به اسم شاهین طاهر خانی را هم به خدمت گرفت که شنیده‌ها از اردوی ترکیه حکایت از آن دارد که وی عملکرد خوبی داشته و حتی باتوجه به رویکرد شفر نسبت به جوانان و جوانگرایی در این فصل بازی هایی هم به او برسد.

باهمه این وجود شفر برای این پست یک خرید دیگر هم کرد. میثم تیموری مدافع چپ تیم پارس جنوبی جم نه یک ستاره بود که با جذبش بازار نقل و انتقال استقلال را داغ کند و نه چیزی بالاتر از زکی پور و سهرابیان داشت. از آن بدتر این که این بازیکن مصدوم بود تا این سئوال پیش آید در پستی که شفر دو بازیکن جوان و انرژیک که فصل گذشته عملکرد خوبی داشتند بعلاوه شاهین طاهرخانی جوان را در اختیار دارد، خرید یک بازیکن مصدوم با سنی بالاتر از هر سه گزینه موجود قدری عجیب است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۲۸۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان