//
کدخبر: ۱۰۹۷۰۹ //

کاهش یک میلیونی طرفداران رئال مادرید بعد از جدایی رونالدو +عکس

انتقال ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها به یوونتوس، تأثیر محسوسی در میزبان محبوبیت این باشگاه در میان اهالی فضای مجازی داشته است.

کاهش یک میلیونی طرفداران رئال مادرید بعد از جدایی رونالدو +عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از نشریه آس اسپانیا، با جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید و پیوستن او به یوونتوس، میزان دنبال کنندگان صفحات باشگاه رئال مادرید در شبکه‌های اجتماعی کاهش محسوسی داشته است.

 بر اساس گزارش آس، در عرض 24 ساعت پس از انتشار خبر رسمی جدایی رونالدو از کهکشانی‌ها، قهرمان اروپا نزدیک به یک میلیون از دنبال کنندگانش (فالوور) خود در شبکه‌های اجتماعی را از دست داده است به طوری که دنبال کنندگان صفحه توئیتر رئال مادرید از 32 میلیون نفر به 31 میلیون نفر کاهش پیدا کرده است(3 درصد).

2292541
با وجود افت یک میلیون دنبال کنندگانش، رئال مادرید همچنان پرطرفدارترین تیم اسپانیایی در شبکه‌های اجتماعی است. بارسلونا با 13.76 میلیون و اتلتیکو مادرید با کمی بیش از 4 میلیون دنبال کننده، در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

رئال مادرید نه تنها در اسپانیا بلکه در تمام دنیا پرطرفدارترین تیم فوتبال در شبکه‌‌های اجتماعی است و نزدیک‌ترین تعقیب کننده این تیم منچستریونایتد با 18.35 میلیون دنبال کننده است.

در میان بازیکنان دنبال فوتبال هم کریستیانو رونالدو با بیش از 74 میلیون دنبال کننده در صدر قرار دارد و پس از او نیمار با 40 میلیون دنبال کننده و پیکه با 19 میلیون دنبال کننده در رده‌های بعدی هستند. لیونل مسی، ستاره بارسلونا هم که خیلی اهل فعالیت در شبکه‌‌‌های اجتماعی نیست، 2.46 میلیون دنبال کننده دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۹۷۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان