//
کدخبر: ۱۰۷۲۸۰ //

با شکست کشتی‌گیر آمریکا حسین زارع صاحب طلای جهان شد

سنگین وزن تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران، گفت: از این که توانستم مبارزه حساس فینال تقابل کشتی‌گیر آمریکایی را با پیروزی پشت سر بگذارم و صاحب طلای جهان شوم بسیار خوشحال هستم.

 با شکست کشتی‌گیر آمریکا حسین زارع صاحب طلای جهان شد
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر حسین زارع ، درباره کسب مدال ارزشمند طلا در رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جهان، اظهار کرد: خدا را شکر توانستم با کسب مدال طلای جهان مزد زحمات خودم و کادر فنی تیم‌ ‌ملی که ماه‌ها برایم زحمت کشیده‌اند را بگیرم. سطح رقابت‌ها در وزن ۱۱۰ کیلوگرم بالا بود و رقبای خوبی در این وزن حضور داشتند که برای کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال پا به این رقابت‌ها گذاشته بودند.

سنگین وزن تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران درباره دیدار بسیار حساس فینال مقابل رقیب آمریکایی، گفت‌: حریف شناخته شده و بسیار آماده‌ای در دیدار نهایی داشتم و این کشتی‌گیر سال گذشته موفق به کسب مدال طلای نوجوانان جهان شده بود. با آنالیزی  که با کمک کادر فنی بر روی نقاط ضعف و قوت این کشتی‌گیر داشتم توانستم از حریف امتیاز بگیرم و تا پایان کشتی را اداره کنم و در نهایت به مدال طلای جهان برسم. مبارزه با کشتی‌گیر آمریکایی اهمیت زیادی برای خودم و کادر فنی داشت و همین امر باعث شد با تمام توان به مبارزه حریف بروم.

وی درباره رضایت کادر فنی تیم‌ ‌ملی از عملکرد او در این رقابت‌ها، گفت‌:  خوشحال هستم که توانستم رضایت کادر فنی را جلب کنم و دیدار حساس فینال را با پیروزی پشت سر بگذارم و اولین مدال طلای ایران را به دست بیاورم. سایر نفرات ما در پنج وزن نخست نیز شایستگی کسب مدال طلا را داشتند، اما بد شانسی مانع از این اتفاق شد. امیدوارم در ادامه‌ مسابقات نیز دو کشتی‌گیر ما در فینال به دو مدال طلای دیگر برای کشورمان برند و مزد زحمات‌شان را بگیرند.

زارع درباره برنامه‌های آینده خود در کشتی، خاطر نشان کرد: امیدوارم این مدال طلای جهان آغاز خوبی برای کسب موفقیت‌های آینده باشد. قطعا اهداف زیادی در سر دارم و قصد دارم با تمرین و تلاش بیشتر به مدال‌های خوش رنگ در بزرگترین رویدادهای جهانی و  المپیک برسم. از این که توانستم مردم و کادر فنی  و خانواده‌ام را با کسب این مدال خوشحال کنم. حس خوبی دارم و امیدوارم باز هم بتوانم در رویدادهای پیش رو برای کشورم افتخار آفرین باشم. در آخر از فرزاد زارع، عمو و مربی عزیزم که زحمات زیادی برای من کشیده است تشکر می‌کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۷۲۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان