//
کدخبر: ۱۰۵۶۳۴ //
السد با زوج گابی – ژاوی مقابل شاگردان شفر

کاپیتان آتلتیکو شکار جدید رقیب استقلال

باشگاه قطری در یکی از خریدهای جنجالی تابستانی این بار هم به سراغ کاپیتان های باتجربه باشگاه های اسپانیایی رفت و رهبر سال های گذشته آتلتیکو را به خدمت گرفت.

 کاپیتان آتلتیکو شکار جدید رقیب استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

گابی هافبک تدافعی اسپانیایی باشگاه آتلتیکو مادرید بعد از نزدیک به هشت سال حضور در این تیم پرطرفدار پایتخت اسپانیا حالا در آستانه کوچ به حاشیه خلیج فارس و پیوستن به ژاوی هرناندز کاپیتان سابق بارسلونا قرار گرفته است.

رسانه های اسپانیا از جمله مارکا امروز از توافق نهایی گابی کاپیتان آتلتیکو مادرید با باشگاه السد برای امضای قرارداد سه ساله خبر داده و مدعی شدند این بازیکن تا چند روز آینده برای شرکت در تست های پزشکی و امضای رسمی این قرارداد راهی دوحه می شود تا سال های پایانی فوتبال خود را برای این باشگاه قطری به میدان برود.

گابریل فرناندز آرناس ملقب به گابی سال 2011 با انتقالی پر سرو صدا از رئال زاراگوزا راهی آتلتیکو شد و طی این سال ها بیش از 239 بار پیراهن این باشگاه را برتن کرد و شش بار موفق به گلزنی شد. گابی که طی سه سال گذشته بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو می بست در این سال ها به عناوین زیادی همچون قهرمانی در لالیگا، یورولیگ و جام حذفی و سوپرکاپ نیز رسید تا با توجه به رسیدن به سن 34 سالگی در لیست مازاد قرار بگیرد.

هافبک اسپانیایی با این انتقال حالا به عنوان یکی از ستاره های خارجی سرشناس السد این فرصت را دارد تا در کنار نفراتی همچون مرتضی پورعلی گنجی، ژاوی هرناندز، بغداد بونجاح و سایر ملی پوشان السد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راهی تهران شود تا مقابل استقلال تهران و شاگردان وینفرد شفر صف آرایی کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۵۶۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان