//
کدخبر: ۱۰۵۱۰۶ //

برانکو: بازیکنان لیگی، بهترین‌های ایران در جام‌جهانی بودند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید دو بازیکن تیمش با توجه به عملکردی که در جام جهانی داشتند مشتریانی خواهند داشت.

برانکو: بازیکنان لیگی، بهترین‌های ایران در جام‌جهانی بودند
به گزارش فرتاک نیوز،

برانکو ایووانکوویچ در حاشیه بازی دوستانه پرسپولیس با پرسپولیس قائم‌شهر که به با برتری ۸ بر صفر این تیم خاتمه یافت، اظهار کرد: تمریناتمان را آغاز کرده‌ایم و امروز اولین بازی دوستانه‌مان را انجام دادیم که البته شجاع خلیل‌زاده به دلیل مصدومیت به او استراحت دادیم و کمال کامیابی‌نیا هم کمی مشکل داشت که او هم مصدومیت به زودی حل می‌شود. بقیه بازیکنان شرایط خیلی خوبی داشتند و تمرینات آماده‌سازی را طی می‌کنیم. از وضعیت موجود رضایت کامل دارم.

او در ادامه درباره عملکرد دو ملی‌پوش پرسپولیس در ترکیب تیم ملی گفت: از عملکرد آنها بسیار خوشحالم. قاعدتاً با چنین عملکردی آنها مشتریانی خواهند داشت اما علیرضا بیرانوند با ما قرارداد دارد. وحید امیری قراردادش به پایان رسیده و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره سروش رفیعی هم گفت: او بازیکن ماست و دوره کوتاهی در پرسپولیس بود که تاثیر زیادی گذاشت اما الان شش ماه است که نمی‌تواند برای پرسپولیس هم بازی کند و از طرفی خودش هم برنامه‌هایی برای قطر دارد. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

برانکو در ادامه درباره این که ملی‌پوشانش در اردوی کرواسی نخواهند بود، گفت: قاعدتاً نبود آنها در اردوی کرواسی تاثیر خواهد داشت چرا که شاید برای شروع فصل، آمادگی لازم را نداشته باشند اما آنها با توجه به فصلی که پشت‌سر گذاشتند و جام جهانی نیاز به استراحت دارند.

برانکو در ادامه درباره آمادگی بازیکنان لیگ ایران در جام جهانی هم گفت: فکر می‌کنم آقای کی‌روش باید نگاه دقیق‌تری داشته باشند. از نظر من امید ابراهیمی، روزبه‌ چشمی، وحید امیری و علیرضا بیرانوند که بازیکنان لیگ بودند، بهترین بازیکنان ایران بودند.

ادامه دارد...

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۵۱۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان