//
کدخبر: ۱۰۴۳۳۶ //

دعوت از داوران پیشکسوت کشتی کاری شایسته از سوی کمیته داوران کرمانشاه

دعوت از داوران پیشکسوت  کشتی کاری شایسته از سوی کمیته داوران کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

دعوت از داوران پیشکسوت  کشتی کار  خوبی که از سوی کمیته داوران کشتی استان کرمانشاه صورت گرفت.

محمود مدبر رئیس کمیته کشتی استان کرمانشاه برای هر مسابقه یک داور پیشکسوت را به عنوان ناظر فنی مسابقات دعوت می‌کند و این اساتید نظارت بر کار داوران جوانان و مسابقات را برعهده دارند.

 دیروز استاد حبیب ملکشاهی داور پیشکسوت در مسابقات فرنگی نونهالان استان کرمانشاه ناظر فنی بود و امروز در رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد نونهالان استان کرمانشاه استاد سیاوش سبزپور داور پیشکسوت ناظر هستند.

حبیب‌الله ملکشاهی، سیاوش سبزپور، احمدکیانی، بهرام سپزپور، بیژن امیری و ... این داوران پیشکسوت سالیان سال است از لحاظ اخلاقی و فنی زبانزد عام و خاص هستند وقتی این داوران قضاوت کردند کشتی کرمانشاه جان تازه گرفت و رو به جلو حرکت کرد.

  متاسفانه کشتی کرمانشاه مدتی در سراشیبی سقوط قرار گرفت ولی امروزه خون تازه‌ای به کشتی کرمانشاه تزریق شده و با دعوت از این پیشکسوتان بازهم روزنه امیدی باز شده تا تماشاپیان هم با کشتی آشتی کنند و هیئت کشتی استان کرمانشاه هم  با دعوت از این پیشکسوتان بتوانند راهکارهای برای روبه رشد و توسعه این رشته پیدا نماید امروز با وجود آقایان؛ سبزپور و ملکشاهی که شاهد آن بودیم که تماشاچیان هم ابراز رضایت کردند و  لبخند بر لب همه جاری شد.

این کار خوب آقای محمود مدبر و هئیت کشتی استان کرمانشاه سالیان سال در یاد و خاطر جامعه ورزش خواهد ماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۴۳۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان