//
کدخبر: ۸۹۶۲۸ //
حضوربیش از 170 شرکت و واحد حقوقی داخلی و خارجی

دکتر سعید سمیعی: نمایشگاه کار ایران فراتراز انتظار بود

انتظارهایی که از برگزاری نمایشگاه بین المللی کار داشتیم برآورده شد

دکتر سعید سمیعی: نمایشگاه کار ایران فراتراز انتظار بود
به گزارش فرتاک نیوز،

دبیر اولین نمایشگاه بین المللی کار ایران در گفت و گو با فرتاک نیوز با ابراز رضایت از روند برگزاری نمایشگاه کار ایران گفت: از آن جایی که برای اولین بار نمایشگاه بین المللی کار ایران برگزار گردید، از روند این نمایشگاه رضایت داریم و خوشحالیم که با استقبال هم روبرو گردیده است.

دکتر سعید سمیعی در ادامه سخنان خود افزود: دراین نمایشگاه هم در بخش های کارفرمایی و هم در بخش کارجویی استقبال فوق العاده ای بود و خیلی جلوتر از انتظار پیش رفت.

رئیس مرکز کار ایران سپس با شاره به تحقق انتظارات در اولین نمایشگاه کار ایران گفت: تقریباً  انتظارهایی که در این نمایشگاه تصور می کردیم باید به آنها دست یابی محقق گردید و امیدواریم در دوره های بعدی بیشتر هم شود.

این مقام مسئول در اولین نمایشگاه بین المللی کار ایران در ادامه افزود: بیش از 170 شرکت و واحد حقوقی داخلی و خارجی در این دوره از نمایشگاه بین المللی کار ایران شرکت کردند و بیش از6 هزار و 200 فرصت شغلی توسط کارفرمایان ارائه گردید.

وی درپایان سخنان خود با تشکر از تمامی رسانه هایی که در جهت پوشش خبری این نمایشگاه حضور داشته اند، از فرتاک نیوز به طور ویژه بابت پوشش کامل این نمایشگاه تشکر نمود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۹۶۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان