//
کدخبر: ۸۹۶۱۸ //

ساناز میرغفاری: متاسفانه علم روانشناسی مورد بی مهری مدیران و سازمان ها قرار گرفته است

سانازمیرغفاری متخصص روانشناسی اعتقاد دارد که علم روانشناسی مورد بی توجه قرارگرفته است.

ساناز میرغفاری: متاسفانه علم روانشناسی مورد بی مهری مدیران و سازمان ها قرار گرفته است
به گزارش فرتاک نیوز،

سانازمیرغفاری متخصص روانشناسی - مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره آپاما در گفت و گو با فرتاک نیوز گفت: مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره آپاما علاوه بر خدمات مشاوره روتین مثل مشاوره های فردی-  خانوادگی زوج درمانی و درمان اختلالات روانی، چند پکیج ویژه دارد که مهم ترین علت حضورما دراولین نمایشگاه بین المللی کار ایران، ارائه همین پکیج های ویژه  و خدمات سازمانی است.

میرغفاری در ادامه افزود: خدمات سازمانی ما به این شکل طراحی شده است که برای ارتقاء عملکرد می توانیم هم به سازمان ها وهم برای جذب نیرو، استخدام، تنظیم چارت سازمانی کمک کنیم و آنها را آسیب شناسی و کارگاه های مخصوص  برای کارکنان برگزار نماییم.

ساناز میر غفاری

متخصص روانشناسی - مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره آپاما  در ادامه گفت: علاوه بر خدمات ارائه گردیده،  دو پکیج ویژه داریم که پکیج باشگاه ذهن  اولین و تنها مرکز باشگاه ذهن ایران است که کار آن برگرفته از علوم Neuroscience روی عمکردهای شناختی فرد به صورت نرم افزاری کار میکند و می تواند توانایی های شناختی فرد را ارتقاء داده که می توان به: توجه، تمرکز و حافظه؛ و هم چنین  روی تعادل و تکلم تاثیربگذارد و ما می توانیم در نهایت روی اعتماد به نفس فرد کار کنیم.

این متخصص روانشناسی در ادامه افزود: الان روانشناسی متاسفانه علمی است که زیاد مدیران و سازمان ها به آن بهاء نمی دهند در حالی که قسمت مهمی از جامعه را تشکیل می دهد. وقتی به سلامت خود، نزدیکان، سلامت روان کارکنان اهمیت داده نشود، همیشه دچار مشکل خواهیم شد و این که علم روانشناسی میتواند بازوی قدرتی  برای کمک به مدیریت سازمان باشد چرا که علم روانشناسی میتواند  بر مهارت مدیریتی بیافزاید.

میرغفاری در پایان سخنان خود گفت: ما می توانیم به سازمان ها کمک کنیم تا سلامت روان سازمان ارتقاء یابد و این توان را داریم به خانواده ها در تربیت فرزند بهتر کمک کنیم و به هر فردی با هر توانایی و پتانسیلی که دارد، مشاوره بدهیم وبصورت بهینه راهنمایی کنیم.

عکس : مجتبی چارلی

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۹۶۱۸ //
ارسال نظر
 
  • اسفندیار

    نکته بسیار مهم و دارای اهمیت ویژه ای هست که علاوه بر بی مهری قرار گرفتن توسط مسئ ولین توسط خود ما هم مورد توجه قرار نمیگی رد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان