//
کدخبر: ۸۰۰۵۰ //

حذف آزمون ورودی مدارس خاص، نخستین گام اصلاح نظام تعلیم و تربیت رسمی کشوراست

در نامه سرگشاده اعضای شورای مرکزی انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران به رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شد: آزمون ورودی مدارس خاص، نخستین گام اصلاح نظام تعلیم و تربیت رسمی کشوراست.

حذف آزمون ورودی مدارس خاص، نخستین گام اصلاح نظام تعلیم و تربیت رسمی کشوراست
به گزارش فرتاک نیوز،

اعضای شورای مرکزی انجمن اولیاء و مربیان آموزش‌وپرورش شهر تهران طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور، دکتر حسن روحانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از اقدام وزیر آموزش‌وپرورش دکتر بطحایی در حذف آزمون مدارس خاص، مراتب حمایت خود را اعلام نمودند.

 

در بخشی از این نامه تأکید شده است، به وزیر محترم آموزش‌وپرورش فرصت دهید تا نظام رسمی تعلیم و تربیت کشور را اصلاح نمایند و می‌خواهیم تا با حمایت و پشتیبانی از این وزیر فرزانه فرصت رشد و تربیت دوباره را برای کودکانمان فراهم نمایید.

 

اعضای شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان آموزش‌وپرورش شهر تهران تصریح نموده‌اند، حذف آزمون در دوره ابتدایی به‌ویژه حذف آزمون ورودی مدارس خاص گام نخستین اصلاح نظام تعلیم و تربیت رسمی کشور است. در گام بعدی می‌بایستی با اخذ تمامی نقطه نظرات دلسوزان تعلیم و تربیت کشور روش جایگزین را انتخاب نمود. طرح شهاب یا هر طرح جایگزین دیگر، می‌بایستی به‌خوبی اطلاع‌رسانی گردد و سازوکار نظارت برای اجرای دقیق آن فراهم شود.

 

در این نامه با توجه به آزمون کنکور سراسر اشاره‌شده است: فراموش نکنیم هر تغییری در درون نظام آموزش‌وپرورش می‌بایستی با یکسری تغییرات بیرونی هم تضمین و تکمیل گردد. لذا ما خواهان حذف کنکور سراسر در اسرع وقت هستیم.

 

 

                 

                        

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۰۰۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان