//
کدخبر: ۷۲۸۴۶ //

حضور و غیاب تاکسی‌ها در روزهای برفی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از رصد پایانه های تاکسیرانی توسط دوربین های کنترلی خبر داد.

حضور و غیاب تاکسی‌ها در روزهای برفی
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا قنادان با توجه به بارش برف طی دو روز گذشته در چند پایانه تاکسیرانی حاضر شد و از نزدیک خدمات رسانی تاکسیرانان به شهروندان را رصد کرد و گفت: پیشاپیش از شهروندان تهرانی عذرخواهی میکنم حتی اگر یک نفر بیش از زمان همیشگی، در انتظار تاکسی ایستاده است.

 

 وی افزود: باید در نظر بگیریم که اکثریت تاکسیرانان زحمتکش تهرانی دیروز و امروز در شرایط جوی سرما و یخبندان به شهروندان خدمت رسانی کرده اند. در این میان محل سکونت برخی از تاکسیرانان، در شهرهای اقماری اطراف تهران بوده که به دلیل مسدود بودن محورهای مواصلاتی امکان رسیدن به محل کار خود را نداشته اند. اما این نکته نیز نباید فراموش شود که ممکن است تعدادی از تاکسیرانان نیز در شیفت کاری خود حاضر نشده و در امر سرویس رسانی کوتاهی کرده اند،که این سازمان با رصد پایانه‌های تاکسیرانی توسط دوربین‌های کنترل و نظارت هوشمند، حضور و غیاب تاکسی ها را کنترل کرده و با تاکسیرانانی که تخلف کرده اند برخورد جدی خواهد کرد.

 

براساس گزارش سازمان تاکسیرانی، قنادان ادامه داد: با توجه به برودت هوا و یخبندان معابر سطح شهر، عبور و مرور به کندی انجام می شود. همین مسئله زمان سفر را افزایش داده و مدت انتظار مسافر در ایستگاه های تاکسی افزایش می یابد. لذا ضمن تشکر از شهروندان تهرانی برای صبوری در امر خدمت رسانی از ایشان درخواست داریم در صورت بروز هرگونه مشکلی، با سازمان تاکسیرانی شهر تهران به شماره تماس 48048 ارتباط برقرار کرده تا در کوتاه ترین زمان ضمن هماهنگی با  همکاران حاضر در سطح مناطق با اعزام خودرو از محل دپوهای موجود، نسبت به حل مشکل اقدام نماییم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۲۸۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان