//
کدخبر: ۶۹۶۰۴ //

وقتی سوار تاکسی شدم راننده مرا به محل خلوتی در غرب تهران برد!

دختر جوانی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد توسط راننده یک پراید مورد اذیت و آزار قرار گرفته است.

 وقتی سوار تاکسی شدم راننده مرا به محل خلوتی در غرب تهران برد!
به گزارش فرتاک نیوز،

این دختر در اظهاراتش به قاضی سهرابی؛ بازپرس امور جنایی تهران گفت: حدود دو هفته قبل،صبح زود در حال رفتن به سمت محل کارم در غرب تهران بودم به همین دلیل سوار پرایدی شدم که فقط مرد جوان (راننده) سرنشین آن بود، لحظاتی از سوار شدن من نمی‌گذشت که راننده مسیرش را تغییر داد و من به وی اعتراض کردم اما او مرا تهدید کرد و در نهایت به مکان خلوتی برده و مورد آزار و اذیت قرار داد.

 

وی افزود: این مرد شیطان‌صفت پس از تهدید من و گرفتن کارت عابر بانک و رمز کارت، مرا رها کرد و متواری شد اما من توانستم شماره پلاک وی را یادداشت کنم، این مرد جوان همچنین چند میلیون تومان وجه نقد از حساب من برداشت کرد و مقداری وجه نقد داخل کیفم را دزدید.

 

پس از ثبت این شکایت تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران برای بازداشت متهم دست به کار شده و متوجه شدند خودروی پراید متهم به دلایل دیگری توسط پلیس توقیف شده و در یک پارکینگ قرار دارد.

 

در نهایت زمانیکه متهم برای ترخیص خودرویش به پارکینگ رفته بود توسط کارآگاهان بازداشت شد.

این متهم پس از انتقال به دادسرای امور جنایی تهران منکر آزار و اذیت دختر جوان بود و مدعی شد که این دختر خودش کارت عابر بانک و رمز کارت را به وی داده است.

 

متهم این پرونده با دستور بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شد و برای ادامه ادامه تحقیقات دراختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفته است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۹۶۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان