//
کدخبر: ۶۷۰۷۷ //

حقوق مهرماه کارکنان هپکو پرداخت شد

عضو کارگروه رسیدگی به مسائل هپکو گفت: حقوق مهرماه کارکنان این کارخانه امروز(شنبه) پرداخت شد.

حقوق مهرماه کارکنان هپکو پرداخت شد
به گزارش فرتاک نیوز،

از اراک ، عضو کارگروه رسیدگی به مسائل هپکو گفت: حقوق مهرماه کارکنان این کارخانه امروز(شنبه) پرداخت شد.

 

مجید لطیفی روز شنبه  افزود: مجموع حقوق کارگران و کارکنان ستادی کارخانه هپکو برای یک ماه، حدود 24 میلیارد ریال بود که روز شنبه پرداخت شد.

 

وی ادامه داد: 15 میلیارد ریال این مبلغ از محل تسهیلاتی که در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای این کارخانه مصوب شده بود تامین شده و 9 میلیارد و 600 میلیون ریال نیز از محل دریافت هزینه طرح های انجام شده در کارخانه پرداخت شده است.

 

عضو کارگروه رسیدگی به مسائل هپکو بیان کرد: کارکنان هپکو حقوق ماه های آبان و آذر امسال و بخش قابل توجهی از کارگران نیز حقوق ماه های تیر و مرداد سال گذشته را از مدیریت طلب دارند.

 

شرکت مهندسی و تولید ماشین آلات راهسازی، معدنی و کشاورزی هپکو اراک در سال 1386 فعالیت رسمی و جدی خود را به عنوان بزرگترین شرکت اقماری شرکت تولید تجهیزات سنگین - هپکو با هدف استفاده بهینه از ظرفیت های بالقوه مهندسی و تولیدی آغاز کرد.

 

رویکرد این شرکت تولید ماشین آلات راهسازی و مشارکت فعال در انجام طرح های بزرگ کشور در زمینه های نیروگاهی، نفت و گاز و صنایع بزرگ است.

 

این شرکت بهمن ماه سال گذشته به سهامدار جدید(اسدالله احمد پور) واگذار شد و وی نیز از اردیبهشت امسال فعالیت خود را به طور رسمی در شرکت آغاز کرد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۰۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان