//
کدخبر: ۵۷۶۹۴ //

فعالیت ۱۳۳ گشت راهور برای کنترل ترافیک شهرهای کرمانشاه در ایام اربعین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: ۷۱ واحد گشت خودرویی و ۶۲ واحد گشت موتوری همزمان با ایام اربعین حسینی برای پوشش ترافیکی شهرهای استان به کارگیری می شوند.

فعالیت 133 گشت راهور برای کنترل ترافیک شهرهای کرمانشاه در ایام اربعین
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ فضل الله شیری، اظهار کرد: کارکنان پلیس راهور به صورت شبانه روزی بر ترافیک شهرهای مسیر تردد زوار نظارت و کنترل خواهند داشت.

 

وی با اعلام اینکه پارکینگ‌های مناسبی در قصرشیرین ایجاد شده است، از زائران اربعین خواست ضمن استفاده از این پارکینگ‌ها، چینش مناسب را نیز در نظر بگیرند تا افراد بیشتری بتوانند از آن ها استفاده کنند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه ازدحام بیش از حد وسایل نقلیه در داخل شهر قصرشیرین منجر به ایجاد مشکل می شود، گفت: در صورت پارک کردن در حاشیه خیابان‌ها و محل‌های غیرمجاز احتمال حمل با جرثقیل وجود دارد.

 

شیری افزود: زائران بهتر است از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

 

وی از صاحبان موکب‌ها نیز خواست فعالیت های خود را با هماهنگی پلیس انجام داده و از ایجاد موکب در مکان هایی که باعث ایجاد ترافیک می‌شود، بپرهیزند.

 

طبق اعلام صورت گرفته مرز خسروی در شهرستان قصرشیرین تا چند روز آینده و پس از اعلام آمادگی طرف عراقی، برای تردد زائرین اربعین بازگشایی می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۶۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان