//
کدخبر: ۸۰۸۲ //
رئیس پلیس راهور استان گیلان خبر داد:

محدودیت‌های ترافیکی رشت در یوم الله ۲۲ بهمن

رئیس پلیس راهور استان گیلان جزئیات محدودیت‌های ترافیکی شهرستان رشت را همزمان با راهپیمایی 22 بهمن اعلام کرد.

سرهنگ محمدی، رئیس پلیس راهور استان گیلان در گفت وگو با خبرنگار فرتاک نیوز از گیلان، با اشاره به برگزاری راهپیمایی دشمن شکن در آخرین روز از دهه مبارک فجر، اظهار کرد: در راستای برگزاری باشکوه مراسم و تسهیل در رفت و آمد، پلیس راهور ضمن ایجاد امنیت ترافیکی، مسیرهای راهپیمایی را با محدودیت ترافیکی روبرو خواهد کرد.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه هرگونه خودرو در صورت توقف در این مسیرها با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد از عموم شهروندان خواست که از پارک خودرو در مسیرهای زیر پس از ساعت 6 صبح خودداری و پلیس را یاری کنند.

سرهنگ محمدی از اعلام محدودیت ترافیکی در چهار مسیر منتهی میدان مصلی شهر رشت خبرداد و افزود: تردد و پارک هرگونه خودرو از میدان شهدای ذهاب به سمت خبایان امام خمینی تا مصلای رشت  ممنوع می باشد.

وی با اشاره به اینکه  محدودیت ترافیکی از مسیر مسجد جامع کاسه فروشان به خیابان مطهری و میدان مطهری نیز اجراء خواهد شد، ادامه داد: ماموران از پارک و تردد هرگونه خودرو در مسیر خیابان آزادگان به  میدان فرهنگ در روز 22 بهمن جلوگیری بعمل خواهند آورد.

رئیس پلیس راهور استان همچنین در پایان از محدویت تردد وسایل نقلیه از مسیر ورزشگاه شهید عضدی، نامجو به سمت خیابان پرستار و میدان فرهنگ خبر داد و از مردم شریف رشت خواست پلیس را در راستای اجراء بهتر مراسم 22 بهمن یاری رسانند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۰۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان