//
کدخبر: ۴۴۸۰۵۶ //

رانندگان مراقب یخ زدگی محورهای کوهستانی باشند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بردسکن گفت: از رانندگان تقاضا می‌شود با توجه به بارش برف و کولاک هنگام تردد در محورهای کوهستانی مراقب یخ زدگی سطح جاده‌ها باشند.

رانندگان مراقب یخ زدگی محورهای کوهستانی باشند
به گزارش فرتاک نیوز،

علی‌اکبر یوسفیان در گفت و گویی اظهار کرد: همزمان با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و کولاک شدید نیروهای راهداری این شهرستان به حالت آماده‌باش درآمده و به همراه ماشین‌آلات مورد نیاز در محورهای مواصلاتی مستقر شدند.

وی خاطرنشان کرد: اکیپ‌های راهداری شهرستان در مسیر جاده سبزوار بردسکن، بردسکن به درونه و طبس و در حوزه شهری و محور بجستان مستقر هستند و مسیرهایی که نیاز به نمک‌پاشی و شن باشد را در دستور کار خود قرار دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بردسکن با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته به دلیل برودت هوا و یخ‌بندی در برخی از مسیرهای منتهی به بردسکن بیش از ۱۰۰ تن شن و ماسه پاشیده شده است، گفت: هرچند نیروها در محورها مستقر هستند، از تمامی شهروندان تقاضا داریم با توجه به بارش برف هنگام تردد در محورها حتماً زنجیرچرخ و لباس گرم همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه احتمال برودت هوا به زیر صفر هم خواهد رسید از رانندگان درخواست می‌شود در صورت غیر ضرور از رانندگی در شب به خصوص در محورهای کوهستانی شهرستان خودداری کنند.

یوسفیان با اشاره به اینکه هم اکنون در مناطق کوهستانی شاهد بارش برف هستیم، از پیش‌بینی اسکان اضطراری برای در راه ماندگان احتمالی خبر داد و گفت: در صورت نیاز شهروندان می‌توانند با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

 وی با بیان اینکه اکنون تمامی نیروهای راهداری این شهرستان در آماده‌باش کامل و در محورها مستقر هستند، خاطرنشان کرد: رانندگان حتماً مجهز به زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی و مسیر جاده بردسکن به سبزوار باشند، رعایت سرعت مطمئنه امری ضروری است و لذا به جهت لغزندگی محورها رعایت و دقت در رانندگی را داشته باشند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بردسکن یادآور شد؛ هم اکنون مقدار ۵۰۰ تن شن و ماسه دپو شده موجود است و در صورت نیاز تا ۱۰۰۰ تن در دسترس برای ارائه خدمات نگهداری می‌شود.

وی گفت: از رانندگان تقاضا می‌شود با توجه به بارش برف و کولاک هنگام تردد در محورهای کوهستانی مراقب یخ زدگی سطح جاده‌ها باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۸۰۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان