//
کدخبر: ۴۴۱۲۶۱ //
در پی برگزاری جشنواره «اسب اصیل نژاد کرد» در کرمانشاه صورت گرفت؛

تجلیل استاندار کرمانشاه از شهردار و عوامل برگزاری کننده «جشنواره اسب کرد»

استاندار کرمانشاه از شهردار و عوامل برگزارکننده جشنواره اسب اصیل کرد تقدیر به عمل آورد.


تجلیل استاندار کرمانشاه از شهردار و عوامل برگزاری کننده «جشنواره اسب کرد»
به گزارش فرتاک نیوز،

با حضور عبدالوحید محمدی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه به نمایندگی از استاندار، نادر نوروزی شهردار و معاونین شهرداری کرمانشاه، از شهردار کرمانشاه و عوامل برگزارکننده جشنواره اسب اصیل کرد تقدیر به عمل آورد.

در این آیین از نادر نوروزی شهردار کرمانشاه، محمدعلی یار تبار معاون اقتصادی شهرداری کرمانشاه، مستانه کریمی مدیر روابط عمومی هیئت سوار‌کاری استان و کارشناس اداره کردشگری شهرداری کرمانشاه، کوروس رستم‌پور و حسین جلیلی مدیرکل و معاون حراست شهرداری کرمانشاه و برومند نامداری قائم مقام شهردار و رئیس هیئت سوارکاری استان تقدیر شد.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه به نمایندگی از استاندار، ضمن اهدای لوایح از جهانبخش شکری رئیس خانه صنعت استان کرمانشاه، ستار الماسی رئیس هیئت سوارکاری استان کرمانشاه و دیگر عوامل اجرایی برگزاری جشنواره اسب کرد که با عنوان جام غدیر و به مناسبت ثبت ملی آیین پرورش اسب اصیل نژاد کرد به‌نام کرمانشاه انجام گرفته بود، تقدیر به‌عمل آورد.

جشنواره اسب اصیل کرد در کرمانشاه امسال با حضور علاقه‌مندان برگزار شد، اسب اصیل کرد یکی از نژادهای معروف اسب ایرانی محسوب می‌شود که طرفداران خاص خود را دارد و بسیاری از سوارکاران حرفه‌ای برای مسابقات حرفه‌ای اسب سواری این نژاد اسب را ترجیح می‌دهند؛ به همین دلیل هر سال جشنواره اسب اصیل کرد با استقبال زیاد طرفداران این رشته ورزشی و علاقه‌مندان به اسب‌های کرد در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

جشنواره اسب اصیل کرد در کرمانشاه ۱۵ و ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد و مراسم افتتاحیه این جشنواره شامگاه روز پنج شنبه ۱۵ تیرماه همزمان با شب عید غدیر در ورزشگاه انقلاب شهر کرمانشاه برگزار شد.

مدت زمان جشنواره اسب اصیل کرد امسال ۲ روز بوده و با مشارکت استانداری کرمانشاه، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، جهاد کشاورزی، اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری کرمانشاه، صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، خانه صنعت و معدن و هیات سوارکاری در استادیوم ورزشی انقلاب شهر کرمانشاه برگزار شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۱۲۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان