//
کدخبر: ۴۳۹۴۳۹ //
با حضور استاندار کرمانشاه در غرفه ویلکان

پوستر فراخوان قصه‌گویی "راز" رونمایی شد

استاندار کرمانشاه در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان با حضور در غرفه مجله کودک و نوجوان ویلکان از پوستر فراخوان قصه‌گویی "راز " رونمایی کرد.

 پوستر فراخوان قصه‌گویی "راز" رونمایی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیرمسئول و صاحب امتیاز مجله ویلکان گفت: این فراخوان با هدف جمع آوری، حفظ و ترویج فرهنگ بومی استان کرمانشاه بر‌گزار می‌شود.

عبدالله‌ مرادی بیان داشت: کودک و نوجوان می‌توانند متل ها و افسانه های بومی که پدر بزرگ و مادر بزرگ ، مادر و پدرشان برایشان می گویند را با گوشی موبایل ضبط کنند و برای شماره ۰۹۱۹۹۱۷۷۱۳۴ از طریق یکی از پیام رسان‌ها ارسال کنند.

وی اظهارداشت: تیم تولید محتوای مجله ویلکان،فایل‌های صوتی را به داستان‌ تبدیل می‌کنند و با تصویرهایی که برای این داستان ترسیم می شود آن را به نام روایت کننده و کودکی که برای ما ارسال کرده است چاپ می‌کنیم.

مدیرمسئول گروه رسانه‌ای میلکان خاطر‌نشان کرد: مجله کودک و نوجوان ویلکان از رسانه های زیر مجموعه این گروه رسانه‌ای، در چند سالی که چاپ و منتشر شده است در راستای

ماهنامه ویلکان به عنوان اولین و تنها مجله اختصاصی کودک و نوجوان استان کرمانشاه  اقدام به چاپ مجله‌ای تمام رنگی در قطع خشتی  با محوریت ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی برای کودکان کرده است و در قالب  شعر، داستان و سرگرمی‌های جذاب، اقدام به فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مدیریت مصرف، تغذیه سالم، بهداشت و آشنایی کودکان با آداب و رسوم و تاریخ و.. این استان زیبا می‌کند.

مرادی تصریح کرد: گروه هنری و تحریریه ویلکان درکنار تهیه مطالب و تصاویر با کمک اساتید نامدار کرمانشاهی اقدام به پرورش استعدادهای ادبی و هنری در زمینه های نویسندگی، شاعری،  تصویرگری و ... به شکل یک باشگاه فرهنگی نموده است.

مجله کودک و نوجوان ویلکان تنها نشریه کودک استان کرمانشاه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۴۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان