//
کدخبر: ۲۸۵۳۸۸ //
استاندار کرمانشاه:

مردم نگران نباشند،انبارهای استان مملو از کالا است

استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به تمهیدات سازمان صنعت،معدن وتجارت، انبارهای استان از لحاظ ذخیره‌سازی کالاهای اساسی خوب است و مردم نگران تامین کالاهای مورد نیاز خود نباشند.

مردم نگران نباشند،انبارهای استان مملو از کالا است

عصر امروز؛ شنبه 10 آبان سالجاری؛ استاندار کرمانشاه به همراه هیئتی متشکل از رییس سازمان صنعت، معدن تجارت استان کرمانشاه وتنی چند از اعضای ستاد تنظیم بازار استان از انبارها و سردخانه‌های استان بازدید کرد.

مهندس هوشنگ بازوند؛ استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از چندین انبار کالا گفت: با توجه به مصوبات ستاد تنظیم بازار استان و رویکرد اعضای این ستاد که در این شرایط تحریم و وجود بیماری کرونا باید بیش از پیش در کنار مردم باشند و نیازهای آن‌ها را مرتفع نماید، به طوری که مردم احساس کنند که مسئولین نسبت آن‌ها بی‌تفاوت نیستند، در همین راستا قرار شد هرچند وقت یکبار بازدید میدانی از انبارکالاهای ضروری و مورد نیاز مردم در سطح استان صورت گیرد.

به گزارش فرتاک نیوز،استاندار کرمانشاه با بیان مطالب فوق افزود:خوشبختانه با توجه به تمهیدات سازمان صنعت،معدن وتجارت، انبارهای استان از  لحاظ ذخیره‌سازی کالاهای اساسی خوب است و مردم نگران تامین کالاهای مورد نیاز خود نباشند.

 مهندس دارابی؛ رییس سازمان صنعت تجارت استان کرمانشاه نیز در این بازدید گفت: سهمیه استانی روغن خوراکی در سه حوزه صنف،صنف و صنعت و خانوار از طریق مرکز اعلام شده است و بزودی این سهمیه جذب و در شبکه توزیع و فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود.

 رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: 498تن روغن مربوط به صنف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، 140 تن مربوط به صنف و صنعت ،747 تن روغن سهمیه مربوط به خانوار است .

WhatsApp Image 2020-10-31 at 05.21.23 (1)

WhatsApp Image 2020-10-31 at 05.21.23

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۳۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان