//
کدخبر: ۴۳۵۰۱۲ //

تخریب ۴ مکان فروش مواد مخدر در کرمانشاه/کشف ۴۱ فقره سرقت خودرو و مغازه

جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با حضور یگان های مختلف پلیس در کرمانشاه خبر داد و گفت: تخریب 4 مکان فروش مواد مخدر و کشف 41 فقره سرقت منزل و مغازه از مهمترین نتایج این طرح بود.

تخریب 4 مکان فروش مواد مخدر در کرمانشاه/کشف 41 فقره سرقت خودرو و مغازه
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "محمد رستمی" اظهار داشت: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی حدود یک و نیم کیلوگرم مواد مخدر، 2 هزار و 510 سی سی شربت متادون و 170 حبه قرص روانگردان کشف شد.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه می توان به شناسایی و تخریب 4 مکان فروش و عرضه مواد مخدر، دستگیری 17 نفر از خرده فروشان و جمع آوری 48 معتاد متجاهر اشاره کرد.

سردار رستمی یادآوری کرد: کشف21 فقره سرقت منزل و 20 فقره سرقت خودرو در کنار کشف 4 دستگاه خودرو و 2 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه از دیگر نتایج اجرای طرح بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان، 18 سارق و 2عا مل تیراندازی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی پلمپ 8 واحد صنفی متخلف و صدور اخطار پلمپ برای 7 واحد صنفی دیگر را نیز یادآوری کرد و گفت: مجموع این اقدامات در راستای افزایش امنیت در جامعه و برخورد با متخلفان و مجرمان صورت گرفت.

سردار رستمی در پایان با قدردانی از تلاش همکارانی که در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تلاش کردند، گفت: پلیس قاطعانه با هرگونه ناهنجاری برخورد و اجازه نمی دهد عده ای با هر نیت و انگیزه ای باعث اخلال در نظم و امنیت جامعه شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۰۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان