//
کدخبر: ۴۱۹۸۷۸ //

انهدام ۲۰ باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام 20 باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر خبر داد .

انهدام 20 باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "مهدی حاجیان" در بازدید از مجتمع نگهداری ، درمان و کاهش آسیب معتادان ماده 16، بیان داشت : برآورد ما این است که حدودا تعداد 3500 معتاد متجاهر در سطح کرمانشاه وجود دارند و با توجه به اینکه متاسفانه معتادان افزایش چشمگیری در سطح معابر و خیابان ها داشتند ، تصمیم بر این شد که طرحی در راستای جمع آوری معتادان متجاهر توسط انتظامی استان اجرا گردد .

این مقام انتظامی با قدردانی از حمایت و پشتیبانی استاندار کرمانشاه از اجرای این طرح ، افزود : با اجرای گسترده ، جدی و قاطع این طرح ، تاکنون تعداد 2 هزار و 42 معتاد متجاهر در سطح استان دستگیر و به منظور درمان به کمپ ها منتقل شده اند .

وی با اشاره به بازدید انجام شده از مجتمع نگهداری ، درمان و کاهش آسیب معتادان ماده 16 ، ادامه داد : اقدامات خوبی در این مجتمع انجام شده و افراد متخصصی در حال خدمت هستند ، خصوصا مسئول مجتمع که دارای مدرک دکترا بوده و از توانمندی مناسبی در زمینه باز اجتماعی کردن معتادان حاضر در این مرکز برخوردار است .

سردار حاجیان تصریح کرد : در بحث ایجاد کارگاه های آموزشی و حرفه آموزی هم اقدامات خوبی در این مجتمع انجام شده است و انتظامی استان هم کمک هایی در راستای گسترش این کارگاه ها انجام داد تا بتواند در زمینه بازاجتماعی شدن معتادان همکاری بیشتری داشته باشد .

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به جدیت پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر ، اظهار داشت : به خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر استان هشدار می دهم که به زودی پلیس به سراغ آنها خواهد رفت و مطمئنا همه آنها دستگیر خواهند شد .

سردار حاجیان ضمن قدردانی از همکاری خوب دستگاه قضایی با پلیس در این زمینه ، گفت : ما اجازه نخواهیم داد که فرزندان این مرز و بوم قربانی اقدامات سوء و منافع خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر شوند .

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به انهدام 20 باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در استان از ابتدای سال جاری تاکنون ، خاطرنشان کرد : طی این مدت 2 هزار و 221 خرده فروش مواد مخدر مخدر نیز دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند .

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خاتمه با بیان اینکه پلیس در موضوع مواد مخدر 2 رویکرد را در دستور کار دارد ، تصریح کرد : در رویکرد ایجابی تلاش ما بر بازاجتماعی شدن معتادان متجاهر است ، اما در رویکرد سلبی برخورد قاطع با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر را در دستور کار داریم .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع:
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۸۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان