//
کدخبر: ۴۱۱۵۴۷ //

پلمب ۲۹ مغازه ضایعاتی غیرمجاز در کرمانشاه/کشف ۵ هزار متر سیم برق و لوله پلی‌اتیلن سرقتی

جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ساماندهی ضایعاتی های شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: در این طرح 29 مغازه ضایعاتی غیرمجاز پلمب، 5 هزار متر سیم برق و لوله پلی اتیلن سرقتی کشف و 50 معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.

پلمب 29 مغازه ضایعاتی غیرمجاز در کرمانشاه/کشف 5 هزار متر سیم برق و لوله پلی‌اتیلن سرقتی
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار "محمد رستمی" اظهار داشت: در راستای دستور العمل‌های جامع امنیت محور و تاکید فرمانده کل فراجا، عملیات ساماندهی و پاکسازی مراکز ضایعات فروشی ها محله آقاجان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح مقادیر قابل توجهی اعم از وسایل سرقتی ادارات خدمات رسان شامل 3 هزار متر لوله پلی اتیلن ، 2 هزار متر سیم برق سرقتی و بیش از 70 عدد علائم راهداری به همراه تعداد زیادی اقلام سرقتی از منازل نیمه کاره کشف شد.

سردار رستمی خاطرنشان کرد: در این طرح همچنین 29 باب ضایعاتی متخلف و غیرمجاز نیز پلمب و بیش از 20 کامیون ضایعات قابل بازیافت ناشی از تبادل کالا با مواد مخدر مصادره و توسط شهرداری منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه جمع آوری 50 معتاد متجاهر و انتقال آن ها به کمپ های ترک اعتیاد ماده 16 را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

وی ادامه داد: در خلال این طرح و با تلاش ماموران پلیس، یک سارق حرفه ای نیز که دارای سوابق متعدد سرقت بود شناسایی و دستگیر شد.

سردار رستمی در پایان برقراری امنیت پایدار در تمامی نقاط استان و خصوصا محلات حاشیه ای کرمانشاه را از برنامه های اولویت دار پلیس عنوان کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۱۵۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان