//
کدخبر: ۴۱۷۶۶۶ //

کشف ۷۵۴ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه/ ۱۸۶۸ قاچاقچی و خرده فروش مواد در تور اطلاعاتی پلیس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: با تلاش های انجام شده در طول 4 ماه و نیم ابتدایی سال جاری، 754 کیلو و 506 گرم انواع مواد مخدر که عمده آن را تریاک تشکیل می دهد، در کرمانشاه کشف شده .

کشف 754 کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه/ 1868 قاچاقچی و خرده فروش مواد در تور اطلاعاتی پلیس
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "سمین فلاحی" اظهار داشت: از اول فروردین تا 15 مرداد امسال، 1868 قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر با تلاش ماموران دستگیر شدند که یک هزار و 765 نفر آن ها را خرده فروشان و 103 نفر را هم قاچاقچیان حرفه ای تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: در دستگیری خرده فروشان امسال نسبت به سال گذشته که یک هزار و 257 نفر بوده اند، 40 درصد و در دستگیری قاچاقچیان حرفه ای که 74 نفر بوده اند 39 درصد افزایش داشته ایم.

سرهنگ فلاحی همچنین از دستگیری و جمع آوری یک هزار و 230 معتاد در سطح استان خبر داد و گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 704 نفر بوده اند 75 درصد رشد نشان می دهد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان انهدام 16 باند توزیع مواد مخدر را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: این درحالیست که طی سال گذشته 15 باند در 4 ماه و نیم سپری شده از سال جاری منهدم شده بود.

وی با اشاره به تخریب 7 مکان توزیع مواد مخدر در استان طی زمان شده، یادآور شد: سال گذشته در این بازه زمانی تنها 2 مورد تخریب با همکاری و هماهنگی دستگاه قضائی صورت گرفته بود.

فلاحی در پایان و با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته تا 15 مرداد 156 مکان توزیع مواد مخدر پلمب شده بود، تصریح کرد: این تعداد در سال جاری به 285 مکان رسید تا با رشد 82 درصدی مواجه شویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۶۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان