//
کدخبر: ۴۲۸۷۶۸ //

افتتاح یک معبر جدید در کرمانشاه/ شهرک امام(ره) به شهرک مهدیه متصل شد

معبر جدیدی که شهرک امام (ره) را به شهرک مهدیه کرمانشاه متصل می‌کند، با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

افتتاح یک معبر جدید در کرمانشاه/ شهرک امام(ره) به شهرک مهدیه متصل شد
به گزارش فرتاک نیوز،

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه، امروز (۳۰ مهر) در آیین افتتاح این معبر، با اشاره به لزوم راه اندازی رینگ کامل شهری در اطراف شهر کرمانشاه گفت: وجود یک رینگ ترافیکی شهرک های حاشیه‌ای را به هم متصل کرده و تردد مردم را تسهیل می کند.

وی افزود: از طرفی وجود این رینگ ترافیکی در اطراف شهر نقش بسیار مهمی در کاهش ترافیک محورهای اصلی شهر خواهد داشت.

نوروزی گفت: راه اندازی این معابر جدید که بخشی از رینگ ترافیکی شهر است، نقش مهمی در توسعه محلات حاشیه ای خواهد داشت و به ارزش افزوده املاک این شهرک ها کمک می کند.

وی در ادامه با اشاره به بازدید یک سال پیش خود از مسیر دو شهرک امام(ره) و شهرک مهدیه گفت: در آن زمان به دلیل گل و لای بسیار امکان تردد از این مسیر وجود نداشت و نیاز بود که معبری در این محدوده احداث شود.

وی افزود: از طرفی شهرک مهدیه کاملا منفک شده بود و تنها راه عبور آن از طرف دولت آباد بود و نیاز بود با احداث یک معبر این شهرک به شهرک امام(ره) متصل شده تا راه دسترسی مردم تسهیل شود.

نوروزی گفت: بر همین اساس ساخت یک معبر مواصلاتی که شهرک امام (ره) و شهرک مهدیه را به هم متصل کند در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

حمید اعتصام فر معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه هم طول این معبر جدید را ۱۱۰۰ متر عنوان و تصریح کرد: این معبر در دو باند و به عرض ۲۲ متر احداث شده است.

وی هزینه اجرای این پروژه را بیش از ۲۳.۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گفته معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه، بیش از ۱۶ هزار تن خاکبرداری در این پروژه صورت گرفته و ۱۴ هزار تن مصالح برای زیرسازی در آن به‌کار رفته است.

اعتصام‌فر همچنین از انجام بیش از ۲۲ هزار مترمربع آسفالت در این معبر خبر داد.

منبع: ایسنا

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۷۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان