//
کدخبر: ۴۲۷۱۰۹ //
استاندار کرمانشاه:

سرمایه‌گذاری درحوزه آب ضرورتی قطعی است

استاندار کرمانشاه در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی به ۱۵ روستای اسلام‌آباد غرب گفت: سرمایه‌گذاری درحوزه آب ضرورتی قطعی است.


سرمایه‌گذاری درحوزه آب ضرورتی قطعی است
به گزارش فرتاک نیوز،

"محمدطیب صحرایی" استاندار کرمانشاه در آیین  افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی به ۱۵ روستای اسلام‌آباد غرب که امروز (۲۰ مهر) برگزار شد اظهار کرد: مردم اسلام آباد غرب در دوران انقلاب و دفاع مقدس از آن سابقه درخشانی دارند و روز به روز این افتخار آفرینی افزایش یافته است.

وی افزود: روستا‌های شهرستان اسلام‌آباد غرب وجب به وجب یادگار شهدای دفاع از هویت و کرامت هستند

استاندار کرمانشاه با اشاره به افتتاح و آبرسانی ۱۵ روستا که امروز در شهرستان اسلام‌ آباد‌ غرب برگزار شد گفت: برای جلوگیری از تنش آبی که به دلایل مختلف در استان شکل گرفته همه مسئولین باید تلاش کنند و از هر‌گونه هدر رفت آب و تنش جلوگیری شود.

صحرایی سرمایه‌گذاری در حوزه آب را یک ضرورت قطعی دانست و گفت: یکی از مجموعه‌های که در دولت سیزدهم بر آن تاکید شده سرمایه‌گذاری در حوزه آب است و برای تضمین و تکمیل آب پایدار باید به جایگاهی برسیم که هیچ روستایی دارای تنش آبی نداشته باشیم.

وی مکمل تکمیل آب را ساماندهی فاضلاب عنوان کرد و گفت: با ساماندهی فاضلاب و استفاده صنایع و مصارف غیرشرب از آب درجه دوم چرخه آب به درستی انجام خواهد شد.

خبرنگار: طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۱۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان