//
کدخبر: ۴۲۴۴۶۳ //
استاندار کرمانشاه:

اربعین دل انگیزی در استان رقم خورد/ سطح دانشی روابط‌ عمومی‌‌های ادارات سنجیده می‌شود

استاندار کرمانشاه در شورای اطلاع رسانی استان گفت: اربعین دل انگیزی در استان رقم خورد.


 اربعین دل انگیزی در استان رقم خورد/ سطح دانشی روابط‌ عمومی‌‌های ادارات سنجیده می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست شورای اطلاع رسانی استان عصر امروز( چهارم مهر‌ماه) با حضور اعضای این شورا و اصحاب رسانه برگزار شد.

"محمد‌طیب صحرایی" با تقدیر از  زحمات تمام کسانی که رویداد عظیم اربعین را به حرکتی دل‌انگیز تبدیل کردند اظهار کرد: برای پذیرایی و میزبانی از زوار اربعین راه طولانی در پیش داریم.

استاندار کرمانشاه اشاره‌ای به حماسه چهارم مهر در شهرستان گیلانغرب داشت و افزود: از این جنس افتخارات در استان زیاد داریم، باید زنجیره‌ای از اقدامات اثرگذار در استان را به خاطر بسپاریم و  سعی کنیم طی سال‌ آینده روز مقاومت مردم گیلانغرب را در ادبیات معاصر و تقویم  کشور ثبت نماییم.

وی اربعین امسال را متفاوت‌تر و دل انگیزتر از سالهای قبل عنوان کرد و گفت: هرچند کمبودهایی در پیاده‌روی اربعین امسال احساس شد اما در تلاشیم سال آینده همه آنها مرتفع نماییم و با ارائه امکانات بهتر هم مسیری پر از نشاط را برای زوار اربعین مهیا نماییم هم شرایط اقتصادی مطلوبی را برای استان رقم بزنیم.

 مقام ارشد استان در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع رسانه و ضرورت اقدام هوشمندانه همه ادارات استان در زمینه اطلاع رسانی گفت: در راستای ارتقا سطح توانایی روابط‌عمومی‌‌ها، مدیران ادارات باید تا پایان مهر نسبت به تعیین وضعیت آنها به لحاظ دانشی اقدام نمایند و تا پایان پاییز نیز دوره‌های آموزشی مرتبط با وضعیت آنها برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: در ایام اربعین همه رسانه‌های استان پای کار بودند و همه رسانه‌‌ها در این حرکت عظیم نقشی هرچند کوچک داشتند که قابل تقدیر است.

صحرایی در پایان اضافه کرد: قصد داریم گردهمایی از تمامی کسانی که در حوزه اربعین نقش داشتند تشکیل دهیم و گفتگو و هم اندیشی در این زمینه داشته باشیم تا با شنیدن نکته نظرات آنها مشکلات موجود در این زمینه را مرتفع نماییم.

گفتنی است؛ اعضا و خبرنگاران حاضر در این نشست به بیان و ارائه مسائل و مشکلات موجود در راستای مرتفع شدن آنها در اربعین سال آینده پرداختند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۴۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان