//
کدخبر: ۴۲۵۷۱۰ //

رونمایی از سردیس "احمد عزیزی" شاعر برجسته آیینی در کرمانشاه

از سردیس احمد عزیزی شاعر معاصر و آیینی کرمانشاهی در مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

رونمایی از سردیس "احمد عزیزی" شاعر برجسته آیینی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

"علی صفدری" مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استاد احمد عزیزی از چهره‌های شاخص، ارزشمند و متعهد کشور بود که با استفاده از هنر و شعر خود آثار ماندگاری را بر جای گذاشت و باعث افتخار استان کرمانشاه شد.

وی افزود: در راستای تکریم از مقام بزرگان و شاعران انقلابی استان و به دلیل ماندگاری نام و یاد این استاد فقید تصمیم گرفتیم این سردیس را در مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که محل تردد افراد عرصه هنر و اندیشه است جانمایی نماییم.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: البته کار نهایی ساخت این سردیس به اتمام نرسیده اما به دلیل اینکه امروز میزبان استاد علیرضا قزوه شاعر برجسته کشورمان و چند تن از شاعران گرانقدر از کشورهای هندوستان، پاکستان و ... هستیم، تصمیم گرفتیم با حضور این عزیزان از سردیس استاد احمد عزیزی رونمایی کنیم و بعد از رونمایی این سردیس برای انجام ریزه‌کاری‌ها و کارهای نهایی دوباره به کارگاه بر‌می‌گردد و پس از اتمام کار، برای نصب به مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باز می‌گردد.

وی اضافه کرد: پس از مراسم رونمایی از سردیس این استاد فقید نیز، نشست ادبی با حضور استاد قزوه شاعر برجسته کشوری، شاعرانی از کشورهای دیگر و شاعران کرمانشاهی برگزار خواهد شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۷۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان