//
کدخبر: ۴۲۴۹۹۷ //

تقاطع غیر هم‌ سطح سپاه در کرمانشاه افتتاح شد

آیین افتتاح تقاطع غیر هم سطح سپاه در کرمانشاه با حضور تعدادی از مسئولین استانی برگزار شد.

تقاطع غیر هم‌ سطح سپاه در کرمانشاه افتتاح شد
به گزارش فرتاک نیوز،

"نادر نوروزی" شهردار کرمانشاه در ابتدای این مراسم که امروز (هشتم مهرماه) برگزار شد اظهار کرد: اجرای عملیات عمرانی تقاطع غیر هم‌سطح سپاه به طور معمول ۲۴ ماه زمان می‌برد اما با کار جهادی عملیات اجرایی این پروژه مجموعا در مسیر جنوب به شمال این تقاطع طی هشت ماه و مسیر شمال به جنوب نیز طی مدت ۹ ماه تکمیل و امروز به بهره‌برداری رسید.

شهردار کرمانشاه این مسیر را تکمیل کننده پروژه رینگ شهری کرمانشاه عنوان کرد و افزود: در راستای کاهش بار ترافیکی رینگ کامل شهری از قسمت پشت پادگان سروران تا انتهای شهرک پردیس طراحی شده که با تقاطع غیر هم سطح سپاه قسمتی از این رینگ امروز به بهره‌برداری رسید.

1

نوروزی پروژه بعدی در دست اقدام را ساخت پل قره‌سو در راستای کاهش بار ترافیکی شمال به جنوب عنوان کرد و بیان داشت: عملیات اجرایی ساخت این پل نیز به زودی آغاز خواهد شد.

در ادامه این مراسم افشین لر زنگنه معاون ترافیک و حمل‌و نقل شهرداری کرمانشاه نیز گفت: میدان سپاه به عنوان مبدا و مقصد خیلی از سفرهای درون‌شهری با وجود سه بیمارستان و مراکز آموزشی و اداری ترافیک سنگینی را ایجاد می‌کرد.

وی افزود: طی برآورد انجام شده در ساعات پیک تردد در مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال این محدوده مجموعا ۴۵۰۰ سفر انجام می‌شود که در راستای رفع مشکل ترافیکی این مسیر، ساخت تقاطع غیرهم‌سطح سپاه در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد بهره‌برداری از این مسیر هستیم.

در ادامه این مراسم حمید اعتصام‌فر معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه نیز اعتبار صرف شده در اجرای این پروژه را ۲۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات جاری شهرداری عنوان کرد و بیان داشت: اجرای این پروژه که توسط شهرداری کرمانشاه و قرارگاه خاتم الانبیا سپاه انجام گرفت، طی مدت هشت‌ماه به بهره‌برداری رسید که رکود محسوب می‌شود.

وی طول هر دو مسیر پل از سمت شمال به جنوب و جنوب به شمال را ۱۰۰۰ متر و عرض هر پل را ۹.۵ متر عنوان کرد و افزود: در اجرای این پروژه ۹هزار متر مکعب خاکبرداری انجام گرفت و ۷۰۰ تن نخاله نیز جمع‌آوری شد و در حال حاضر نیز ۲۰‌هزار متر مربع آسفالت شده است.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۹۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان