//
کدخبر: ۴۱۹۰۷۵ //

بازدید وزیر صمت از طرح‌های سرمایه‌گذاری در دست اجرای استان کرمانشاه

وزیر صمت در سومین روز از هفته دولت با سفر به استان کرمانشاه با همراهی استاندار و مسئولین استانی از چند طرح‌ سرمایه‌گذاری در دست اجرا بازدید کرد.

بازدید وزیر صمت از طرح‌های سرمایه‌گذاری در دست اجرای استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 "عباس علی‌آبادی" در سومین روز از هفته دولت امروز (چهارم شهریور) در سفر به استان کرمانشاه از چند طرح سرمایه‌گذاری شامل "بیواتانول سوختی شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس"، کارخانه "اسلب سرامیکی چیاسرام زاگرس" و طرح و توسعه "چاپ و تبدیل کارتن" بازدید کرد.

  گفتنی است؛ طرح بیواتانول سوختی شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس، از شهریورماه سال ۹۸ آغاز شده و تا‌کنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ارزش روز این طرح ۳۰۰۰ میلیارد تومان است و تاکنون ۱۱۰۰ میلیارد تومان برای اجرای آن هزینه شده و بر اساس پیش‌بینی انجام شده تا پنج ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

همچنین؛ اجرای طرح اسلب سرامیکی چیا‌سرام زاگرس از سال ۱۴۰۰ در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار آغاز شده است.

این طرح با حجم سرمایه‌گذاری اولیه ۱۳۶۰ میلیارد تومان و با تولید سالیانه هفت میلیون مترمربع و اشتغالزایی ۴۵۰ نفر در فاز اول اجرایی خواهد شد.

همچنین، فاز دوم اجرای این طرح با حجم سرمایه‌گذاری ۲۵۵۰ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۷۰۰ نفر و تولید سالیانه ۱۰ میلیون مترمربع و فاز سوم با حجم سرمایه‌گذاری ۳۶۰۰ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۸۵۰ نفر و تولید سالیانه ۱۴ میلیون متر‌مربع انجام خواهد شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

۲۰۲۳۰۸۲۶_۰۷۴۵۳۸

۲۰۲۳۰۸۲۶_۰۸۳۲۱۳

۲۰۲۳۰۸۲۶_۰۸۵۲۳۱

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۰۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان