//
کدخبر: ۴۲۱۵۵۰ //

ترافیک "نیمه سنگین" در مسیر بازگشت زوار در کرمانشاه

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از ترافیک نیمه سنگین، اما روان در مسیر بازگشت زوار در استان خبر داد.

ترافیک "نیمه سنگین" در مسیر بازگشت زوار در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت‌وگویی، با اشاره به تداوم موج بازگشت زوار گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در محورهای بازگشت زوار هستیم.

وی با بیان اینکه عمده زوار اربعین به کشور برگشته‌اند، گفت: در حال حاضر عمده ترافیک مربوط به خودروهای موکب داران است، چرا که عمده این خودروها از دو مرز مهران و خسروی وارد کشور می شوند و از استان کرمانشاه عبور می کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: علاوه بر این خودروی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان هم وجود دارد که امروز از مرزها برمی‌گردند.

دستغیب خاطرنشان: با توجه به وضعیت تردد فعلی و آمار تردد زوار و خودروهای باقی مانده در مرز، موج بازگشت زوار امشب به پایان می رسد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۱۰۴ تیم گشتی در اربعین امسال گفت: ۱۴ تیم کمکی که از سایر استانها به کرمانشاه آمده بودند به شهرهای مبدا برگشته‌اند و در حال حاضر ۹۰ تیم تا پایان امشب محورهای استان را رصد خواهند کرد.

وی با اشاره به کاهش ۳۹ درصدی تصادفات در اربعین امسال گفت: در بحث تصادفات فوتی ۵۵ درصد، در تصادفات جرحی ۴۰ درصد و در تصادفات خسارتی ۳۲ درصد نسبت به اربعین سال گذشته کاهش داشته‌ایم.

دستغیب گفت: عمده تصادفات رخ داده هم ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان در مسیر برگشت بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۵۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان