//
کدخبر: ۴۲۰۵۶۰ //

افزایش ۵۰ درصدی بازگشت زوار از مرز خسروی

سرپرست فرمانداری قصرشرین با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی بازگشت زوار از مرز خسروی نسبت به هفته قبل، پیش بینی کرد پیک بازگشت زوار را در ۴۸ ساعت مانده به اربعین شاهد باشیم.

افزایش ۵۰ درصدی بازگشت زوار از مرز خسروی
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد نجفی در گفت‌وگویی، با بیان اینکه موج بازگشت زوار اربعین به کشور تقریبا آغاز شده، افزود: در حال حاضر با افزایش ۵۰ درصدی بازگشت زوار از مرز خسروی نسبت به هفته قبل مواجه هستیم که این روند افزایشی ادامه دار خواهد بود و طی روزهای آتی به اوج خود می‌رسد.

وی با بیان اینکه به احتمال زیاد پیک بازگشت زوار را ۴۸ ساعت مانده به اربعین خواهیم داشت، پیش‌بینی کرد بازگشت روزانه بیش از ۷۰ هزار نفر از مرز خسروی را در روزهای منتهی به اربعین داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین از فراهم بودن امکانات حمل و نقل برای موج بازگشت زوار خبر داد و تاکید کرد: هیچ کمبودی در زمینه وسایل نقلیه برای بازگشت زوار نه در طرف ایران و نه عراق وجود ندارد.

به گفته نجفی، تردد زوار در مسیر بازگشت روان بوده و ازدحام و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی توصیه‌ای هم به زوار برای موج بازگشت داشت و از آنها خواست برگشت را به روزهای پایانی موکول نکنند و پس از پایان زیارت خود هرچه زودتر به کشور برگردند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین از روند کاهشی خروج زوار از مرز خسروی نیز یاد کرد و با بیان اینکه موج رفت زوار را تقریبا پشت سر گذاشته‌ایم، اظهار کرد: البته این احتمال وجود دارد که در روزهای پایانی منتهی به اربعین دوباره شاهد افزایش خروج زوار از مرز خسروی باشیم.

نجفی با بیان اینکه همه امکانات و زیرساخت‌ها تا پایان برگشت زوار فراهم است، افزود: خوشبختانه تاکنون توانسته‌ایم میزبانی خوبی از زوار اربعین داشته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۵۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان