//
کدخبر: ۴۰۰۵۴۰ //
طی یک‌ماهه اول سال‌جاری انجام گرفت؛

مراجعه ۱۰۴۲ نفر با ادعای نزاع به پزشکی قانونی کرمانشاه

مدیر‌کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: طی یک‌ ماهه اول سال‌جاری یکهزار‌ و۴۲ نفر با ادعای نزاع به پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند.


مراجعه ۱۰۴۲ نفر با ادعای نزاع به پزشکی قانونی کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر "سلیم خانی"  در گفتگویی با فرتاک نیوز تعداد مراجعه کنندگان با ادعای نزاع به پزشکی قانونی طی یک‌ماهه اول سال ۱۴۰۲ را یکهزار و ۴۲ نفر عنوان کرد و اظهار داشت: از این تعداد ۳۳۴ نفر زن و ۷۰۸ نفر مرد بوده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همچنین تعداد مراجعین با ادعای تصادف در یکماهه اول سال جاری را نیز ۹۸۰ نفر شامل؛ ۳۵۷ زن و ۶۲۳ مرد عنوان کرد و افزود: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۹۰۶ نفر شامل ۳۱۵ زن و ۵۹۱ مرد بوده‌ افزایش داشته است.

به گفته خانی طی این مدت ۴۹ مصدوم حوادث کار نیز به پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد دو نفر زن و ۴۷ نفر مرد بوده‌اند و نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴۷ نفر بوده‌اند  افزایش یافته است.

وی در ادامه تعداد جانباختگان با گاز منو‌اکسید‌کربن طی یکماهه اول سال را هفت نفر شامل؛ چهار  زن و سه مرد و تعداد جانباختاگان در اثر سوختگی را سه نفر شامل یک زن و دو مرد عنوان کرد و گفت:طی این مدت یک نفر نیز در اثر غرق‌شدگی در استان جانباخته‌ است.

خانی در پایان تعداد افراد فوت شده بر اثر برق‌گرفتگی در استان طیاین مدت را نیز یک نفر و تعداد افراد فوت شده دراثر مسمومیت با قرص برنج را چهار نفر عنوان کرد و بیان داشت: تعداد افراد مسموم شده با قرص برنج نسبت به مدت مشابه سال تغییری نداشته است.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۰۵۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان