//
کدخبر: ۴۰۰۱۸۷ //

اسلام آبادغرب به عنوان ناحیه برتر گاز استان کرمانشاه در فروردین ۱۴۰۲ انتخاب شد

اداره گاز ناحیه اسلام آبادغرب بر اساس پایش عملکردی واحد بهره برداری در بین نواحی گاز استان، به عنوان ناحیه برتر استان کرمانشاه در فروردین ماه ۱۴۰۲ انتخاب شد.

اسلام آبادغرب به عنوان ناحیه برتر گاز استان کرمانشاه در فروردین ۱۴۰۲ انتخاب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید مصطفایی رئیس گاز ناحیه اسلام آبادغرب در این رابطه اظهار داشت: با کوشش شبانه روزی همکاران پرتلاشم همواره در صدد آن هستیم که بهترین عملکرد و نتایج را داشته باشیم.وی گفت: خوشبختانه با شروع سال نو همکاران ما در اداره گاز ناحیه اسلام آباد غرب عملکرد بسیار خوبی در زمینه تغذیه داده های سامانه IGDMS داشتند و آیتم های مورد نیاز را طی برنامه ریزی مشخص اعمال نمودند.

رئیس اداره گاز این ناحیه با اشاره به نصب ۴۵ مورد اتصالات مفصلی در ناحیه طی ماه گذشته، اضافه نمود ۳۳ مورد رفع نشت جریان گاز را نیز به انجام رسانده‌ایم. وی بیان داشت: با تلاش ها و پیگیری های مستمر توانستیم بیش از ۵ میلیارد تومان از مطالبات شرکت گاز در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی را وصول نماییم.

مصطفایی ادامه داد: ثبت ۵۰ مورد پروانه‌ی اجرای کار و کسب امتیاز مناسب از واحد HSE در زمینه رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی از دیگر دلایل انتخاب ناحیه گاز اسلام آبادغرب به عنوان ناحیه برتر استان بود

.

گفتنی است؛ این ناحیه دارای دو شهر و ۱۴۶ روستا بوده و جمعا ۴۹ هزار و ۱۵۰ مشترک گاز طبیعی دارد. ضریب نفوذ گاز در بخش شهری این شهرستان ۱۰۰ درصد و در بخش روستایی آن ۹۹ درصد است ،به عبارتی از مجموع ۱۴۶ روستای این شهرستان ۱۴۳ روستای آن از نعمت گاز برخوردارند . همچنین این شهرستان ۴۶ واحد صنعتی و تولیدی برخوردار از گاز دارد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۰۱۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان