//
کدخبر: ۳۹۹۹۳۳ //
تمهیدات ترافیکی تازه در منطقه 12 تهران

روان‌سازی تردد در خیابان صوراسرافیل و میدان ارگ

شهردار منطقه 12 از ایجاد موانع ترافیکی در میدان 15 خرداد و خیابان صوراسرافیل به منظور روان‌سازی تردد عابران پیاده در بازار تهران و جلوگیری از پارک حاشیه‌ای در خیابان صوراسرافیل خبر داد.

روان‌سازی تردد در خیابان صوراسرافیل و میدان ارگ
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر یزدی، شهردار منطقه 12 با یادآوری این نکته که موضوعات ترافیکی در محدوده بازار تهران، همواره موضوعاتی پویاست و روان‌سازی ترافیک در این محدوده به کار شبانه‌روزی مسؤولان امر در مدیریت شهری وابسته است، گفت: طبق آخرین بررسی‌های انجام‌شده در میدان ارگ مقرر شد ورودی خیابان 15 خرداد در میدان ارگ به وسیله راهبند مسدود شود و فقط امکان عبور خودروهای امدادرسان به این خیابان مقدور باشد.

یزدی افزود: این اقدام به منظور حق استفاده افراد پیاده از مسیر پیاده‌رو و ممانعت از ازدحام، شلوغی و آلودگی صوتی ایجادشده توسط وسایل نقلیه صورت گرفت و جلب رضایت شهروندان و کسبه را نیز در پی داشت.

شهردار قلب طهران همچنین توضیح داد: در ضلع جنوب میدان ارگ (میدان 15 خرداد) نیز مسیرهای منتهی به عابر پیاده به وسیله فلاورباکس و در ضلع شمال به وسیله مانع‌های بتنی جدا شد تا هم از پارک حاشیه‌ای در این محدوده جلوگیری شود و هم تغییر مسیر به سمت خیابان صوراسرافیل ایجاد شود؛ به این ترتیب که از این پس، خودروهایی که از خیابان صوراسرافیل وارد خیابان داور می‌شوند، پس از دورزدن رینگ میدان ارگ دوباره وارد خیابان صوراسرافیل می‌شوند و دیگر نمی‌توانند به خیابان 15 خرداد ورود کنند.

وی در ادامه از ایجاد موانع ترافیکی در خیابان صوراسرافیل خبر داد و بیان کرد: در این خیابان نیز به دلیل جلوگیری از پارک حاشیه‌ای در مسیر دوچرخه، میله‌های جداکننده نصب شد تا هم حریم امنیت برای دوچرخه‌سواران مهیا و هم ترافیک در این محدوده روان شود.

به گفته یزدی، بازار تهران به عنوان قطب اقتصادی کشور با تردد شناور روزانه بین یک و نیم تا 2 میلیون نفر از پرازدحام‌ترین نقاط تهران به شمار می‌رود و به همین دلیل مدیریت شهری در این محدوده با تلاش مستمر برای حفظ آرامش و جلب رضایت شهروندان می‌کوشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۹۹۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان